Menu
Zoot zvyšuje počet Výdejen radosti – bude jich 150 a většina bude v obchodních centrech

Zoot zvyšuje počet Výdejen radosti – bude jich 150 a většina bude v obchodních centrech

4 minuty čtení

Zoot se svým rozmachem rozhodně nekončí. Plánuje otevření dalších Výdejen radosti, a to zejména v obchodních centrech. Spolupráce s maloobchodníky Zootu pomáhá přiblížit se zákazníkům a zvýšit povědomí o vlastní značce.

Již dříve Zoot skončil s vlastními výdejnami a začal je provozovat v partnerských módních obchodech. Zákazníci tato místa znají jako Výdejny radosti. Mohou si sem nechat doručit zboží, vyzkoušet si ho a v klidu se rozhodnout, zda si ho nechají nebo ho vrátí.

Počet výdejen má brzy stoupnout ze 130 na 150. Ředitel pro rozvoj společnosti Zoot Martin Souček však ujišťuje, že kvalita a klientská spokojenost je pro ně i nadále na prvním místě a rozšíření poboček tuto filozofii nijak neohrozí.

„Výdejny radosti jsou naše velká přednost oproti konkurenci. Plánujeme být našim zákazníkům ještě blíže a počty výdejen rozšiřovat. Zároveň chceme zachovat veškeré standardy, na které jsou lidé zvyklí, zvyšovat kvalitu servisu a zanechat skvělý celkový dojem z návštěvy,“ říká Souček.

Klienti oceňují rychlost a možnost vyzkoušení

Zákazníci Výdejny radosti milují. Jedná se o jeden z hlavních důvodů, proč Zoot upřednostňují před konkurencí. Oceňují, jak jednoduché je u Zoot vrácení zboží, že si ho mohou prohlédnout na vlastní oči, na místě si ho vyzkoušet a případně ho nepřevzít.

V tom vidí velké plus například oproti e-shopům Zalando či About You. Jedná se o možnost, jaká v Česku ani na Slovensku nemá obdoby. Využívána je zejména u Zoot bot, Zoot šatů a dalších položek, které se přes internet nakupují obtížně.

Zákazníci Zootu si pochvalují, jak snadno a rychle celý proces nákupu probíhá –⁠ od provedení objednávky, až po vyzvednutí zboží ve Výdejně radosti.

Zoot recenze jsou kladné i díky Zoot slevám, rychlosti, jednoduchosti a flexibilitě, jaké se klientům při čekání na kurýra nedostává. Navíc každý registrovaný uživatel e-shopu dostane na svůj první nákup Zoot slevový kupón v hodnotě 20 %.

Celkově výdejny odbavují třetinu všech objednávek e-shopu. Počty zásilek vyřízených na jednotlivých pobočkách se liší dle měst. Nejlépe si vedou pobočky v malých městech, kde je špatná dostupnost obchodů se značkovým oblečením, a tím pádem slabší konkurence.

V současnosti se ve všech krajských a okresních městech České republiky nachází dohromady 130 Výdejen radosti. Číslo má však brzy stoupnout na 150 a rozšíření se má dotknout zejména obchodních center.

V expanzi neustále pokračuje také Notino, které se v blízké době chystá za hranicemi otevřít 6 nových prodejen. K oslavě nových prodejen chystá také Notino slevy. Kromě toho Notino zapojuje do online nákupů poradenství, které má klientům zpříjemnit a zjednodušit objednávání kosmetiky z e-shopu.

Z Výdejen radosti profitují i partneři

Ze spolupráce čerpá výhody i druhá strana, tedy partnerští maloobchodníci. Představuje pro ně důležitý zdroj příjmů, který jim pomáhá kompenzovat ztráty způsobené pandemií koronaviru. 

„Za každou vyřízenou zásilku dostávají odměnu, navíc je dodatečně odměníme i podle toho, jak hodnotí jejich přístup naši zákazníci,“ vysvětluje Souček. Dodává, že díky výdejnám v daných obchodech roste návštěvnost a tím i jejich vlastní prodeje.

Ve Výdejně radosti si klienti mohou doručené zboží vyzkoušet a rozhodnout se, zda o něj stojí nebo ne.

Své partnery si Zoot vybírá velice pečlivě . Oslovuje výhradně majitele či provozovatele prodejen s oblečením z řad maloobchodníků, kteří dbají na vysokou kvalitu a prvotřídní zákaznický servis.

V rozvoji vlastní podnikatelské činnosti se je Zoot snaží podpořit i jinak než finančně. Výdejny radosti maloobchodníkům zajišťují marketingový prostor, umožňují obchodní konzultace a přináší další užitečné služby.

Ve 20 z nich Zoot nabízí zboží z vlastních kolekcí včetně nejnovější značky Metroopolis. Zákazníci tak mají možnost si produkty osahat a seznámit se s nimi „tváří v tvář“, nikoliv pouze přes displej mobilu či počítače. O kolekci již projevili zájem i další partneři.

Zoot plánuje další kroky vpřed

Kromě rozšiřování Výdejen radosti má Zoot v blízké budoucnosti za cíl umožnit zákazníkům samoobslužné vyzvednutí s vyzkoušením na místě. Dlouhodobě pracuje také na funkci virtuálního zkoušení oblečení. Kromě toho je v plánu redukování množství vratek.

„S vyšším počtem vratek chceme dále bojovat vysokou kvalitou produktů, odpovídajícími fotkami na webu, skvělým popiskem obsahujícím například míry modelek a modelů i technologicky vychytaným doporučováním vhodné velikosti, které jsme již na webu spustili,“ uvádí Milan Polák, CEO společnosti ZOOT.

Přelomovým krokem v činnosti Zootu má být představení vlastních vlajkových obchodů. Jejich cílem bude lépe světu představit celkový koncept Zoot, jeho vlastní projekty a přiblížit je potencionálním zákazníkům.

Své pobočky Zoot již dříve zrušil a nahradil je Výdejnami radosti v partnerských prodejnách.

Společně s dalšími významnými českými e-shopy Zoot patří do skupiny Digital People, která svou činností cílí na všechny skupiny spotřebitelů.

Zatímco Zoot v ní zastává zprostředkovatele cenově dostupné módy, Bibloo přináší prémiové značky, Urban Store sportovní oděvy, Different od všeho něco. Více o jejich nabídce a servisu se lze dozvědět na Slevove.cz.

Všechny své sklady skupina Digital People nedávno přestěhovala do prostorů Zootu v Říčanech u Prahy. Konkrétně se jednalo o logisticky náročný přesun 400 000 kusů zboží ze skladů Bibloo a Urban Store v Jenči.

Tento krok má vést k celkovému posílení směn, snížení nákladů a v první řadě ke zrychlení odbavování zásilek. Například položky, které si zákazníci objednají odpoledne, jim budou odeslány ještě ten den.

Poslední aktualizace: 22. 12. 2021