Zavreli jsme vertikalu kupony
1 minuta čtení
Soucasne se spustenim noveho TopSleva.cz webu jsme uznali jednu porazku a po pulrocnim testovani zavreli sekci Kupony. Prestoze se nam nekolikrat povedlo ziskat dobrou kuponovou nabidku napriklad ve spolupraci s iTesco (doprava zdarma, sleva z nakupu), tak vetsina nasich nabidek byla spise mene zajimava. Nedarilo se nam ziskat dostatecne zajimave dealy v dostatecnem mnozstvi. V sekci Kupony jsme meli vetsinou 5-10 kuponovych nabidek a s tim jsme logicky nemohli byt spokojeni, proto jsme se rozhodli sekci Kupony nyni uplne zavrit.
Business online kuponu sleduji v CR uz dlouho a docela me prekvapuje, ze se stale nikomu nepodarilo jej rozjet. Pokusu uz bylo pomerne hodne. Aktualne jsou online kupony na tuzemskem netu velmi minoritni business. Vubec se nemuzeme srovnavat se staty jako UK/US. V Anglii patri mezi dva hlavni leadery portaly vouchercodes.co.uk a myvouchercodes.co.uk – radove 6+ mil uzivatelu na webu, 2+ mio uzivatelu mobilnich applikaci, 170K nabidek od 70K merchantu. Jednoduchou analyzu jsem zverejnil uz drive zde.
Druhy z odkazovanych anglickych portalu provozuje Mark Pearson, na ktereho jsem zhruba pred rokem upozornoval. Kupony jsou zajimavy busines i mimo UK/US a napriklad v sousednim Polsku funguji velmi dobre – mam prime info od kolegu, kteri v Polsku provozuji kuponovy portal a zaroven mam info od naseho klienta, ktery je v Polsku v online kuponovem businessu v pozici merchanta.
S online kupony na TopSleva po pulrocnim testu nyni koncime. Mame zajem testovat dalsi vertikaly a jednu z nich ted vice analyzujeme a nejspise behem 1-2 mesicu spustime. Nepujde o zadne velke prekvapeni, ale par veci budeme resit jinak, nez nase konkurence.
Poslední aktualizace: 26. 03. 2014