Menu
Jaké výzvy řeší hodnocení zaměstnavatelů na VímVíc.cz?

Jaké výzvy řeší hodnocení zaměstnavatelů na VímVíc.cz?

2 minuty čtení

Dostávám dotazy k tomu, co vše řešíme v rámci hodnocení zaměstnavatelů na VímVíc.cz. Od loňského roku máme na VímVíc.cz kariérní sekci, kde propojujeme firmy a uchazeče o práci.

Začínali jsme s online kurzy a máme v tuto chvíli skoro 200 online kurzů. Jak se stává recruitment stále více konkurenční nábor, ozývaly se nám firmy, ať jim s náborem pomůžeme, když máme na VímVíc.cz tak zajímavou komunitu lidí. Přidali jsme proto kariérní sekci.

Nábor se v minulých letech obrovsky proměnil.

Už nestačí vystavit inzerát v pracovním katalogu a čekat, kolik se ozve skvělých zájemců. Dneska velká část kvalitních kandidátů již má dobrou práci. Pro získání kvalitních kandidátů je potřeba toho udělat více.

Uchazeči o zaměstnání vyhledávají hodnocení firem

Dnešní online svět dává spoustu možností lidem, kteří hledají práci. Podobně jako při jiných rozhodnutích v životě, také při řešení kariéry si velká část lidí v tomto důležitém rozhodnutí pomáháte s tzv. „online průzkumem“.

Co to je „online průzkum“? To je dost běžná činnost, kterou dělá většina z nás u řady rozhodnutí. To znamená, že googlíte a zjišťujeme na internetu maximum dostupných informací předtím, než uděláme rozhodnutí.

Když jedete na dovolenou, podíváme se na hodnocení hotelu a destinace. Když si chceme pustit večer film, podíváme se také na jeho hodnocení.

V rozhodovacím procesu hrají obrovskou roli různá online doporučení a recenze. Při výběru zaměstnavatele to je podobné. Lidé hledají hodnocení konkrétních firem a zaměstnavatelů.

Dnešní nábor je výrazně ovlivněn online průzkumem.

Velká část uchazečů o zaměstnání má aktivní zájem o dostupné informace předtím, než učiní první krok či rozhodnutí směřující k potenciálnímu zaměstnavateli. Digitální stopa a brand zaměstnavatele v tomto procesu hraje významnou roli. Firmy usilují o získání zpětné vazby od svých pracovníků, aby mohly zlepšovat své nedostatky a získaly co možná nejlepší hodnocení.

Na portálu VímVíc.cz mají od května loňského roku zaměstnanci firem k dispozici rozsáhlé hodnocení zaměstnavatelů. Toto hodnocení je cenné pro ty, kteří mají zájem o práci v dané firmě. Hodnocení píšou současní či bývalí zaměstnanci, kteří mají zkušenosti s prací v této společnosti.

Hodnocení zaměstnavatelů, nabídky práce i online kurzy

Pro představu, mezi nejlépe hodnocené velké společnosti patří řetězec Lidl. Hodnocení Lidlu je výborných 4,5 z 5 možných hvězdiček. Lidl ohodnotilo přes 400 osob. Je zde obsaženo také slovní ohodnocení, např. možnosti postupu a rozvoje ve firmě, jaké jsou zaměstnanecké benefity, kolektiv, přístup vedení apod.

VímVíc se profiluje jako transparentní HR portál. To znamená, že kromě hodnocení zaměstnavatelů nabízí také nabídky práce a online kurzy, které mohou být užitečné při rekvalifikaci.

Za necelý rok najdete na VímVíc.cz přes 8.000 recenzí a 2.500 firem.

Uchazečům pomáhá portál VímVíc.cz najít dobrou práci a zaměstnavatelům vhodné uchazeče. Současně buduje dobré značky zaměstnavatelů a to právě díky fotkám, videím a recenzím na jejich premium profilech.

Poslední aktualizace: 02. 04. 2018