Vystupoval jsem na PR Summitu a tady několik postřehů
1 minuta čtení
Na podzim se účastním několika akcí zaměřených na HR, employer branding a PR. Jednou z nich je akce PR Summit, která proběhla minulý týden.
Na PR Summitu jsem vystupoval v panelové diskuzi, kterou vedl Petr Michl, šéfredaktor Marketing Journal. V panelu jsem za VimVic.cz vystupoval a diskutoval společně s Honzou Klusoňem z Proudly.
Popisoval jsem, co jsme se naučili při snaze nalézt a zachytit podstatu firem, co je pro firmy efektivní při náboru, jak pracovat s employer brandingem nebo jak komunikovat s potenciálními i stávajícími zaměstnanci. Pověst firmy je jedním ze silných témat v HR a při náboru nových kolegů – vytváří základ při hledání ideálních zaměstnanců a udržení současných.
Snad se nám podařilo během diskuze a následného prostoru pro dotazy alespoň částečně pomoc s výzvami, se kterými se v HR a při náboru potýkají různé typy společností. Snažili jsme se také přidat nějaké konkrétní příklady z praxe, které pomáhají si lépe celou problematiku představit.
K tomuto tématu doplním odkaz na školení Digitální HR, které pořádám s Matějem Matolínem z HR blogu Lovec-Hlav.cz. Matěj je bez diskuze jedním z největších odborníků na HR u nás. Jedná se o celodenní školení zejména pro HR pracovníky. Školení je plné praktických tipů a doporučení, jak získávat nové kolegy a talenty do firmy v dnešní době, kdy nejsou lidi.
Termíny školení a možnost objednávky přímo na webu DigitalniHR.cz >>
Pro úplnost ještě doplním fotky z akce PR Summit. Záznam přednášky zde. Akce se, myslím, podařila a organizace perfektní.
Poslední aktualizace: 17. 09. 2018