Menu
#VímVícReport 8 – letní zefektivnění kampaní a dvě nové vertikály

#VímVícReport 8 – letní zefektivnění kampaní a dvě nové vertikály

1 minuta čtení

Připravil jsem s mým týmem již osmé konkrétní shrnutí práce na VímVíc.cz za minulý měsíc. Navazuji na #VímVícReport, který jsem publikoval v červenci. Využili jsme letních prázdnin pro zefektivnění kampaní a práci na nových vertikálách, optimalizaci webu nebo A/B testech.

Nové strhnutí VímVíc.cz:

1. Marketing/Produkt

  • velký audit kampaní => pročištění => snížení nákladů => lepší ROI
  • vylepšení a rozšíření remarketingových kampaní
  • nové landing pages pro vybrané kurzy
  • nové A/B testy na detailu stránky s kurzy
  • návrh nové contentové strategie postavené na rozšíření contentové sekce
  • otestovány nové mailingové kampaně a autorespondery (otestováno 29 nových mailů)
  • zorganizovány 2 úspěšné webináře
  • růst PPC kampaní směrem k růstu obratu i počtu uživatelů

2. Vývoj

  • nové hlavní menu na webu
  • spuštěn pilot záznamů přednášek na webu
  • navržen redesign objednávkové stránky, který se v blízké době bude realizovat
  • ke každému lektorovi se v jeho profilu nyní už vypisují informace o tom, jaké má na webu kurzy, jaké přednášky
  • nové LP pro testování ebooků
  • další vylepšení vyhledávání přes Algoii zapracoval vývojář Petr Jirásek
  • optimalizace rychlosti řešení pro emailovou komunikaci, aby zvládala náš růst
  • začátek přípravy nové vertikály zaměřené na firemní zákazníky

3. Obchod/produkce

  • nové 3 kurzy (pokles z důvodu letních prázdnin a dovolených na straně lektorů
  • hledáme další nové posily do produkčního týmu
  • support pro 2 nové vertikály
  • pokračujeme v ladění procesů a KPIs v produkčním a obchodním týmu
  • nakontaktováno dalších cca 50 lektorů
  • pokračuje komunikace s firemními zákazníky

Poslední aktualizace: 17. 08. 2016