#VímVícReport 8 – letní zefektivnění kampaní a dvě nové vertikály
1 minuta čtení
Připravil jsem s mým týmem již osmé konkrétní shrnutí práce na VímVíc.cz za minulý měsíc. Navazuji na #VímVícReport, který jsem publikoval v červenci. Využili jsme letních prázdnin pro zefektivnění kampaní a práci na nových vertikálách, optimalizaci webu nebo A/B testech.
Nové strhnutí VímVíc.cz:
1. Marketing/Produkt
- velký audit kampaní => pročištění => snížení nákladů => lepší ROI
- vylepšení a rozšíření remarketingových kampaní
- nové landing pages pro vybrané kurzy
- nové A/B testy na detailu stránky s kurzy
- návrh nové contentové strategie postavené na rozšíření contentové sekce
- otestovány nové mailingové kampaně a autorespondery (otestováno 29 nových mailů)
- zorganizovány 2 úspěšné webináře
- růst PPC kampaní směrem k růstu obratu i počtu uživatelů
2. Vývoj
- nové hlavní menu na webu
- spuštěn pilot záznamů přednášek na webu
- navržen redesign objednávkové stránky, který se v blízké době bude realizovat
- ke každému lektorovi se v jeho profilu nyní už vypisují informace o tom, jaké má na webu kurzy, jaké přednášky
- nové LP pro testování ebooků
- další vylepšení vyhledávání přes Algoii zapracoval vývojář Petr Jirásek
- optimalizace rychlosti řešení pro emailovou komunikaci, aby zvládala náš růst
- začátek přípravy nové vertikály zaměřené na firemní zákazníky
3. Obchod/produkce
- nové 3 kurzy (pokles z důvodu letních prázdnin a dovolených na straně lektorů
- hledáme další nové posily do produkčního týmu
- support pro 2 nové vertikály
- pokračujeme v ladění procesů a KPIs v produkčním a obchodním týmu
- nakontaktováno dalších cca 50 lektorů
- pokračuje komunikace s firemními zákazníky
Poslední aktualizace: 17. 08. 2016