#VímVícReport 6 – zaměření na konverze
1 minuta čtení
Připravil jsem s mým týmem konkrétní shrnutí práce na VímVíc.cz za minulý měsíc. Navazuji na #VímVícReport, který jsem publikoval v květnu. Kampaně jsou stále jedním z hlavních cílů – tj. zaměřujeme se na růst počtu uživatelů a obratu.
Nové strhnutí VímVíc.cz:
1. Marketing/Produkt
- dosud největší počet přihlášených lidí na webinář
- hodnocení kurzů uživateli
- trackování pomocí eventů + automatické vytváření audiencí na jejich základu
- vylepšení kampaně se slevovými kupóny
- nové autorespondery přes vlastní mailingovou platformu
- Facebook login – otevírá cestu k mobilnímu trafficu
2. Vývoj
- přidali jsme seznam webinářů s možností přehrávání historických záznamů
- řada úprav a lazení reportů kampaní pro lepší sledování ROI
- implementovali jsme FB login, který se bude dále integrovat do dalších částí aplikace
- vylepšili jsme některá dialogová okna
- testujeme vlastní nástroj pro správu emailových kampaní
- uživatelé nyní mohou kurzy hodnotit zpětnou vazbou
3. Obchod/produkce
- nové kurzy, např.: trénink paměti, sama sobě kadeřnicí, ploché břicho, jak na eShop, kurz Photoshopu
- pokročili jsme v dalších zajímavých kurzech – v kontaktu dalších cca 50 lektorů
- podařil se nám prodej dalších kurzů firemním zákazníkům – tentokrát kurz Zdravá výživa
- hledáme posilu do produkčního týmu – připravujeme nový zajímavý content zdarma
- další růst obratu proti dubnu
Poslední aktualizace: 14. 06. 2016