#VímVícReport 4 – nové kampaně a růst tržeb o 70 % proti minulému měsíci
1 minuta čtení
Připravil jsem s mým týmem konkrétní shrnutí práce na VímVíc.cz za minulý měsíc. Navazuji na #VímVícReport, který jsem publikoval v březnu.
V minulém měsíci jsme se více zaměřili na data a vylepšování kampaní. Ve výsledku se nám opět podařilo zvýšit tržby, tentokrát o 70 % ve srovnání s předchozím měsícem.
Nové strhnutí VímVíc.cz:
1. Marketing/Produkt
- nové remarketingové kampaně na Facebooku, Seznamu i Google
- pokračují webináře, nové kampaně pro podporu webinářů
- testování dalších časově omezených akcí
- úprava pravidelných newsletterů – lepší práce se segmentací
- lepší propagace certifikátů na webu
- omezení některých méně úspěšných autoresponderů
- úprava zobrazování slev, které jsou v menší výši
- vytěžení trafficu u kurzů zdarma – Xsell na placené kurzy
2. Vývoj
- náhrada Mandrillu (po likvidaci této služby Mailchimpem) za AWS SES a sbírání feedbacku přes AWS SNS a SQS
- nový provizní systém a jeho správa, tj. u každé objednávky se přesně eviduje, jaký podíl směřuje ke kterému subjektu
- nové měsíční, týdenní a denní reporty
- denní měření plánu a feedback do Slacku
- nové řešení pro certifikáty na webu
- různá drobná vylepšení na webu (výpis webinářů apod.)
- reorganizace autoresponderů
- evidence příjmů a výdajů
- nová thankyou page po provedení objednávky
3. Obchod/produkce
- účast na Evolution festivalu (offline akce) – foto z akce zde a další na Facebooku VímVíc
- nové kurzy – ke konci měsíce 56 kurzů na webu
- pilot řešení pro business zákazníky
- noví lektoři na prodejní dovednosti a produktivitu
Poslední aktualizace: 12. 04. 2016