#VímVícReport 2 – konkrétní shrnutí práce na projektu
2 minuty čtení
Navazuji na prosincový VímVícReport 1 a roční shrnutí úspěchů a failů. Připravil jsem pro vás s mým týmem další report práce a výsledků na VímVíc.cz, protože podle reakcí první report zaujal.
Mým cílem je sepsat průběžnou bilanci a zmínit konkrétní výsledky, používané nástroje, postupy, produktová vylepšení, marketingové strategie a mnoho dalšího. Podobné pravidelné články v ČR trochu chybí, přitom mohou pomoci dalším startupům a online nadšencům v rozjezdu projektu nebo dosažení lepších výsledků.
Pokud máte dotazy nebo připomínky, dejte vědět v komentářích pod článkem, na sociálních sítích nebo pošlete email. Pokud bude zájem o průběžné bilance, budeme v nich pokračovat.
Nové strhnutí VímVíc.cz:
1. Marketing/Produkt
- usnadnil se PM pomocí Asany
- nasadil se redesign výpisu (badge, kategorie, filtry)
- provedla se řada A/B testu (některé ukazují i o 60 % lepší výsledky)
- vytvořily se nové audience včetně lookalike a otestovaly kampaně
- navrhl se kreditní systém a na něj navazující featury – zadáno k implementaci
2. Vývoj
- naimplementovali jsme kreditový systém s podporou expirace kreditů, uživatelům nově dáváme za registraci 100 kreditů
- máme pilotní řešení pro offline kurzy
- provedli jsme velký redesign výpisu kurzů s mnohem příjemnějšími možnostmi filtrování a řazení, což podle prvních čísel zvedá zájem uživatelů prohledávat nabídku kurzů
- hledáme vývojáře
- ladíme řadu současných feature, abychom maximálně využili jejich potenciál
- na webu přecházíme na obrázky ve standardizovaném rozlišení v poměru 16×9. Sjednocením obrázků se nám výrazně zjednoduší práce na mnoha kanálech.
- provedli jsme úpravu popupů a připravili několik nových variant
- přecházíme na Asanu, ladíme nové workflow pro větší přehled nad tím, kdo co dělá, kde co stojí a co je v jakém stavu
3. Obchod/produkce
- zaškolen nový account manager pečující o stávající lektory a vyhledávající nové lektory
- aktivně oslovujeme nové lektory – máme několik desítek rozjednaných kurzů a vytíženou natáčecí kapacitu našich studií
- získali jsme několik zajímavých kurzů, například kurz focení iPhonem, osobní značka, Instagram a další
- rozšířili jsme tým pro postprodukci o nové pracovníky
- připravili jsme nový kurz zdarma (MS Excel) a podle výsledků a zpětné vazby od uživatelů se ukazuje, že to je správná cesta k růstu projektu
- nicméně nesplnili jsme vytyčený plán pro leden, některé ukazatele jsme viděli možná až moc optimisticky
Poslední aktualizace: 09. 02. 2016