Jsme větší než město Karviná a další novinky z Tipli
1 minuta čtení
S týmem Tipli hrajeme hru: přirovnáváme velikost cashback portálu Tipli k městům (počet registrovaných uživatelů -> počet obyvatel). Aktuálně během prvních „zahřívacích“ měsíců jsme získali přes 60 tisíc uživatelů, takže jsme větší než město Karviná nebo slovenský Martin. 🙂
Rozšiřujeme marketingový mix. Nastartovali jsme novou spolupráci s affiliate partnery. Testujeme nové bannerové kampaně a vyhodnocujeme první offline kampaně, které proběhly v únoru.
Z pohledu technické části Tipli se zaměřujeme především na stále lepší použitelnost (a těší nás supr zpětná vazba a pochvaly od uživatelů). Také se přirozeně soustředíme na růst konverzních poměrů, protože ve 2Q17 zvyšujeme náš marketingový spend o další desítky procent. Pro vyšší konverzní poměr například nyní A/B testujeme vlastní řešení pro generování landing pages a vylepšujeme pořadí obchodů ve všech kategoriích.
Máme zájem pomáhat uživatelům s nákupy, proto jsme vytvořili novou sekci magazín, do které každý týden přidáváme články. Připravili jsme také další soutěž pro milovníky šperků, módních doplňků, parfémů, shopaholici zkrátka všichni, kteří o sebe rádi pečují. Výhrou jsou 3 vouchery v hodnotě 500 Kč na nákup v obchodech Vivantis. Soutěž probíhá na Facebooku Tipli.cz.
Snažíme se nabídnout co největší množství e-shopů, se kterými lidé ušetří na našem cashback portále. Stále hledáme nové, domlouváme spolupráci a zapojujeme je do naší nabídky. Mezi nejnovější obchody patří: BENU lékárna, Tipsport, SportsDirect nebo Top Shop.
Navíc se bleskově blíží expanze do dalších zemí, další Tipli děcko bude brzy na doméně Tipli.pl. 🙂
Máte k Tipli jakékoliv komentáře, návrhy nebo je třeba něco, co bychom měli změnit nebo vylepšit? Budu rád za zaslání návrhů buď zde do komentářů nebo emailem na michal(z)hardyn(t)cz. Budu se těšit.
Poslední aktualizace: 21. 03. 2017