
Už jste četli aktuální Marketing&Media?
Méně než minuta čtení
V aktuálním vydání Marketing&Media najdete můj příspěvek v neformální rubrice 24 hodin s… Měl jsem toto vydání M&M sebou v letadle a důkladně jej pročetl. Kromě takových těch klasických článků ohledně tendrů, které hltají v agenturách, se vydání zabývá několika zajímavými tématy. Dost mě zaujal například článek o vzdělávání marketérů s komentáři Jakuba Petřiny, šéf marketingu Air Bank (dříve šéf marketingu Home Creditu) – doporučuji přečíst.
Obecně mám po poctivém pročtení týdeníku M&M pocit, že online marketing a hlavně výkonnostní marketing je stále silnější téma na straně klientů i agentur. Už přestává stačit pouze to kouzlení s budováním a vyhodnocováním síly brandu. Je to nesrovnatelné s dobou 4-5 let zpět, kdy jsem si M&M začal občas všímat. Na druhou stranu si v M&M neberou servítky s online projekty a v rubrice zaměřené na hodnocení reklamních spotů solidně rozcupovali reklamní spot jednoho online srovnávače povinného ručení.
Ofocený příspěvek 24 hodin s… můžete zhlédnout zde:

Poslední aktualizace: 03. 04. 2015