8 typů lidí potřebných při vytváření skvělého týmu
2 minuty čtení
Připravil jsem článek o typech lidí, které potřebujete při vytváření skvělého týmu. V marketingovém týmu VímVíc.cz jsme se zamysleli, zda tyhle klíčové typy lidí v týmu máme a kdo případně chybí.
Pro dosažení velkých výsledků je potřeba spojit síly dohromady. V týmu potřebujete různé osobnosti a dovednosti. V našem VímVíc týmu jsme každý dost jiný a tak to má být! Skvělý tým tvoří skvělí lidé.
Skvělý tým potřebuje:
1. Kreativce
Náš kreativec se jmenuje Katka. Ve firmě pracuje od začátku a když přišla, tak toho o internetových projektech věděla jen pramálo. Během pár týdnu se vše podstatné rychle naučila a dokázala, že supr ovládá slovo i grafiku. Ze své pozice nyní píše zajímavé posty na sociální sítě, tvoří parádní obrázky, grafiku pro kampaně i web, zodpovídá za obsahovou stránku webu VímVíc a mnoho dalšího.
2. Makače
Ten náš se jmenuje Petr. Je online 24 hodin denně, mimo pár hodin týdně, kdy nazouvá tenisky a běhá jako blesk brněnskými ulicemi. Pracuje téměř bez ustání, hledá pořád prostor, jak zlepšit zkušenost a spokojenost uživatelů. Kdykoli je něco potřeba, je tady, aby pomohl a poradil.
3. Kouzelníka
Kouzelníkem je v naší firmě Bára. I když se zdá, že se něco nedokáže zvládnout včas, Bára ukáže, že to tak není. Natáčí s lektory videa i třikrát denně a stíhá dohlížet na postprodukci, chod kanceláře a spoustu dalšího.
4. Žehliče průšvihů
Toho představuje Ivo. Jakmile se objeví potíž, Ivo zvedne telefon a vyžehlí to. Ivo je vystudovaný právník, tak část průšvihů řeší ještě předtím, než se vůbec stačí objevit.
5. Vypravěče příběhů
Tím bych mohl být možná já. Často komunikuji s lidmi a rád vyprávím o týmu, projektu, naší práci, vizi a každodenních výsledcích, kterých dosahujeme. Vedu meetingy ve firmě i mimo ni, věnuji se strategii a dohlížím na to, aby pokračování toho našeho příběhu bylo co možná nejlepší.
6. Bojovníka
Jednou z našich největších výzev je marketing a oslovování nových uživatelů. Náš bojovník Pepa testuje řadu cestiček, jak vést smysluplné kampaně v rámci našich rozpočtů a sledovaných ukazatelů návratnosti. Konkurence nás v marketingu nešetří, ceny v aukci v PPC i na Facebooku v posledních letech vyletěly vysoko. Bojujeme a hledáme ty „jednorožce“, jak marketéři rádi říkají.
7. Průzkumníka
Náš průzkumník se jmenuje Jirka a věnuje se technickým a analytickým výzvám. Jakmile dostane úkol, tak hledá a zkouší, dokud nejsme my a zákazníci spokojeni.
8. Snílka
Přemýšlím, kdo by jím mohl být. Možná ten nám jediný zatím chybí. 🙂 Pokud jste snílkem, klidně mi napište, protože snílka začínáme hledat.
A jak je to ve vaší firmě? Tvoří ji podobný tým lidí? A nebo byste přidali ještě nějaký jiný důležitý typ?
Poslední aktualizace: 16. 02. 2016