TopSleva ukoncila spolupraci s Rivalem, volime individualni a proklientsky pristup k partnerum
Méně než minuta čtení
Vcera nas slevovy srovnavac TopSleva.cz ukoncil spolupraci s platformou Rival. Vnimame tento krok jako vyznamny posun smerem k nasim obchodnim partnerum. Diky teto zmene muzeme partnerum nabidnout vice moznosti spoluprace a individualni pristup. To nam drivejsi reseni neumoznovalo.
V minulych tydnech jsme vedli radu diskuzi se slevovymi portaly. Na zaklade techto diskuzi vnimame na trhu velkou prilezitost prave v individualnim pristupu k partnerum. Trh se meni. V dubnu to bude 3 roky od startu prvnich slevovych portalu v CR. V posledni dobe vidime na trhu dve hlavni zmeny:
1. Na trhu uz neni 300 slevovych portalu, jako v roce 2011. Na trhu je radove 10-15 silnych hracu a dalsi nizsi desitky mensich slevovych portalu. Tech 10-15 hracu tvori radove 90 % celeho obratu trhu a troufl bych si rict, ze generuje 98-99 % vsech kvalitnich slevovych nabidek. To je jasna cilova skupina partneru TopSleva.
2. Vetsina vyznamnych slevovych serveru ma po 2-3 letech na internetu solidni zkusenosti s online marketingem a dobre vedi, jake jsou jejich potreby a vykonnostni cile. Neni jiz nutne potreba se pri spolupraci omezovat na monetizacni platformu. Slevove servery maji zajem resit individualne potreby sveho portalu, nabidek a merchantu.
Mame zajem prosazovat osobni a proklientsky pristup k nasim partnerum. Chceme se s nasimi klienty setkavat a diskutovat jejich potreby a hledat reseni, jak muzeme pomoci v plneni techto potreb. Nasi ambici je vytvaret win-win spoluprace a partnerstvi.
V pripade dotazu nebo komentaru nas prosim kontaktujte na info(Z)topsleva.cz.
Poslední aktualizace: 04. 01. 2013