TopSleva rok od spusteni – duraz na produkt a konverze
1 minuta čtení
V cervnu to bude rok, co jsme spustili srovnavac TopSleva.cz. Prochazel jsem pres vikend statistiky a musim rict, ze nas TopSleva.cz tym udelal behem te doby poradny kus prace.
Vyvoj TopSleva lze rozdelit na 2 faze:
2H 2012
– start uplne noveho srovnavace slevomatu (behem 14 dni!), okamzite rozjeti marketingu, budovani vztahu se slevaci, rizeni kazdodenniho vyrazneho rustu
1H 2013
– behem 3 mesicu jsme (od nuly) spustili reklamni system TopTrack
– vyuzili jsme mezidobi pri spusteni TopTracku a soutredili se na produktova vylepseni TopSleva
Cil – nechceme byt jen prutokovy ohrivac trafficu. Zalezi nam na kvalite produktu a predevsim na konverzich na strane nasich klientu, kterymi jsou slevove servery a eshopy. Cilem produktovych uprav je:
1. Ziskavat spokojene uzivatele – ochotne vracet se a doporucovat nas
2. Ziskavat pro nase klienty konvertujici uzivatele – diky moznosti nabidky lepe tridit a prochazet provedou uzivatele fazi „predvyberu“ primo na srovnavaci, nepotrebuji desitky zpoplatnenych prokliku do noveho okna. Kdyz uz na nabidku uzivatele prokliknou, maji predstavu, co chteji a jsou mnohem motivovanejsi konvertovat/nakoupit.
V posledni dobe se nam mimo jine podarilo vyrazne vylepsit trideni a vyhledavani nabidek na TopSleva – od sameho zacatku projektu pracujeme u nabidek s rucni kategorizaci – na tu jsme ted navazali a spustili jeji pokrocilejsi verzi.
Ze jsme se vydali spravnou cestou potvrzuji posledni cisla. Dari se nam:
- zvysovat pocet shlednutych stranek (+42%)
- zvysovat dobu stravenou na strance (+70%)
Data za posledni cca 4 tydny. Kdybych vzal data za delsi casove obdobi, bude ten narust jeste o chlup vyssi.
Mame zajem se profilovat jako srovnavac znamy kvalitnim trafficem – proto je pro nas dulezite zapracovat na kvalite produktu a rustu konverzi, idealne jeste predtim, nez spustime rozsahlejsi kampane. Tohle je vec, ktera by se z meho pohledu nemela uspechat.
Poslední aktualizace: 27. 05. 2013