Po 3 měsících je Tipli trojka na cashback trhu
1 minuta čtení
Minulý týden se slavilo. 🍖🍗 Týmu cashback portálu Tipli se povedlo něco dost parádního: podařilo se splnit ambiciózní cíle a mimo jiné se Tipli vyšvihlo na třetí místo mezi cashbacky. Stačily k tomu necelé 3 měsíce. Fantastický výsledek celého týmu!
Steaky a oslava s částí Tipli týmu v tweetu zde, další info na mém Twitteru
Pro srovnání výsledků cashback portálů používám službu SimilarWeb, patří mezi nejpřesnější podobné služby. Nabízí odhad návštěvnosti se vším, co k tomu patří, tj. u čísel může být odchylka. Více informací o fungování služby SimilarWeb jsem popsal v dřívějším článku.
Dost zajímavý je rychlý růst návštěvnosti u Tipli.cz (modrá čára). Je to samozřejmě vykoupené každodenní tvrdou prací na nových kampaních, win-win spolupracích a nekončící optimalizací současných kampaní. A asi to nejdůležitější, kampaně stojí spoustu peněz.
Porovnání návštěvnosti a míry zapojení Tipli.cz a Refundo.cz (český trh)
Pro zajímavost přidávám také čísla ze Slovenska, kde Tipli začalo být aktivní až v průběhu prosince a kampaně běží v podstatě až od ledna. Také na Slovensku je ten nástup poměrně výrazný a Tipli v lednu v návštěvnosti překonalo svou konkurenci. U ostatních metrik je potřeba ještě zabrat, pokud vydrží současné tempo, nemělo by to dlouho trvat. Makáme dále!
Porovnání návštěvnosti a míry zapojení Tipli.sk a Refundo.sk (český trh)
Ještě příležitost pro affiliate partnery – pokud máte projekt s návštěvností nebo pracujete s uživateli: Platí pro online projekty a dokážeme nabídnout spolupráci i offline projektům s uživatelskou bází. Máme v ČR i SR silné affiliate partnery a spolupráce výborně funguje.
Stačí napsat na marketing(z)tipli(t)cz – máme opravdu zajímavé budgety a CPA/konverze ve srovnání s konkurenčními cashback portály. Můžeme se domluvit na solidní win-win spolupráci. 💪🏼💰👍🏼
Update 10.3.2017: čísla potvrdil František Vaverka
Poslední aktualizace: 15. 02. 2017