Tip pro Slack – automatické reporty
1 minuta čtení
Aplikace Slack se stává synonymem moderní komunikace ve startupech i tradičních firmách. Některé firmy si už neumí představit komunikaci bez Slacku.
Pokud vás o Slacku zajímá více informací, sepsal jsem článek zde.
Na Slacku je zajímavé objevování různých užitečných vychytávek. Pro mě osobně mezi takové vychytávky patří automatizovaný reporting, který denně využívám. Ten jsem kamarádovi nedávno zmínil a hned ho u sebe ve firmě (20 lidí) k velké spokojenosti implementoval. Stručně popíšu také zde, třeba vás to inspiruje.
Tip: 20+ osvědčených nástrojů a aplikací pro růst projektů a firmy >>
Kamarádovi jsem podrobněji zmiňoval, jak si nechávám posílat do Slacku reporting výsledků. Toto info je dostupné v privátní skupině ve Slacku přes počítač, mobil i třeba přes chytré hodinky.
Konkrétně mi chodí 2 reporty:
- každodenní reporting výsledků – počet nových uživatelů, počet uživatelů za různá časová období, zdroje registrací uživatelů, nové publikované kurzy, podrobnosti k objednávkám
- průběžný reporting prodejů – každé dvě hodiny přehled uskutečněných objednávek
Čísla jsou důležitá a nám se ovědčilo si je zasílat do Slacku.
Využíváte také Slack pro sdílení reportů? Jak konkrétně a jak jste spokojeni?
PS. Na závěr ještě jeden vtípek ke Slacku. Nedávno jsem měl narozky a v týmu mi jako narozeninový vtípek připravili osobní emoji vytvořenou z mojí fotky.
Od teď může kdokoliv poslat emoji s mým xichtem. 🙂
Poslední aktualizace: 29. 03. 2016