Menu
Úspěšná náborová kampaň aneb Co za ní stálo?

Úspěšná náborová kampaň aneb Co za ní stálo?

1 minuta čtení

V květnu jsme nastavovali kampaň na nábor nové pracovní pozice, konkrétně office manažerky. Tato kampaň měla velký úspěch. Jak byla kampaň nastavena a v čem tkví její úspěch?

Kampaň běžela 17 dní s celkovým rozpočtem 2 500 Kč. Nasbírala za tu dobu 514 prokliků na web při průměrné ceně 4,86 Kč za proklik, což je super výsledek. Často se totiž proklik pohybuje kolem 10-15 Kč. Tato čísla svědčí o tom, že lidé měli o tuto pozici velký zájem.

Sociální sítě fungují aneb Co stálo za veleúspěšnou náborovou kampaní? Zpravidla to jsou tři věci: 1) dobrá kreativa (obrázek a text), která zaujme, 2) dobré cílení – zde byli zacíleni studenti a absolventi v Praze se zájmem o marketing, a za 3) dobrý nabízený produkt/služba. Sebelepší kreativa i cílení by nepřinesly takové výsledky, kdyby lidé neměli o danou službu nebo produkt zájem. Práce pro mladé v sexy start-upu ale celkem táhne 🙂

Čísla z kampaně:

  • Trvání: 15. -31. květen
  • Spend: 2 500 Kč
  • Počet prokliků: 514
  • CPC: 4,86 Kč
  • Počet zaslaných žádostí: 41
  • CPA: 83 Kč

Některé kampaně jednoduše fungují

Kampaním je třeba věnovat hodně času hlavně ze začátku při spouštění. Vybrat a vytvořit vhodný obrázek, text, nastavit cílení a spustit kampaň. To pár hodin zabere. Poté už záleží na tom, jak se kampani daří. Pokud jsou výsledky dobré, stačí ji jen čas od času zkontrolovat. Jestliže ale nejsou, je třeba kampaň přenastavit. V případě této kampaně to ale nebylo vůbec nutné.

Největší úspěch náborové kampaně spočívá v tom, že za 2 000 Kč jsme dostali více než 30 možností na výběr do našeho nevelkého týmu, kde se kromě zkušeností, také dbá na celkovou povahu člověka. Možnost výběru z více uchazečů je tedy klíčová.

Navíc se jedná o uchazeče, kteří se díky zacílení kampaně přesně na danou pracovní pozici hodí.

Kampaň vedl interní marketingový tým. To znamená, čerpali jsme pouze z našeho interního know-how a kapacit našich kolegů.

Poslední aktualizace: 28. 06. 2018