ÚvodBlogSrovnání návštěvnosti cashback portálů – podle výsledků se možná chystá změna na pozici dvojky na trhu
Srovnání návštěvnosti cashback portálů – podle výsledků se možná chystá změna na pozici dvojky na trhu
1 minuta čtení
Pravidelně sledujeme vývoj návštěvnosti cashback portálů. Je užitečné vědět, jak se vyvíjí návštěvnost konkurence. Tady výsledky jarního srovnání návštěvnosti cashback portálů.
Pokud bude pokračovat trend, který sledujeme už několik měsíců, dost možná se může měnit pozice mezi dvojkou a trojkou na cashback trhu.
Ve sledovaném období posledních 3 měsíců.
Tipli: růst +45 % na 191.000 návštěv/týden
Plnápeněženka: propad -56 % na 47.000 návštěv/týden
Vratnépeníze: propad -16 % na 21.000 návštěv/týden
Tým portálu Tipli maká na plné obrátky. Dlouhodobě silně rosteme návštěvnost a počet registrovaných a aktivních uživatelů. Je pro nás důležité oslovovat naší službou stále více uživatelů a nabízet našim klientům rostoucí výkon spolupráce. K plnění těchto cílů nám pomáhají zkušenosti a kontakty našich investorů z KOOPEO Ventures.
Vratnépeníze jsou nejstarší cashback portál ve srovnání, navíc za ním stojí mediální kolos Mafra. Solidně si drží svou pozici a umí zabrat.
K největším změnám dochází podle čísel u Plnépeněženky. Poslední měsíce to vypadá na velký propad. Pokud bude trend pokračovat, mají Vratnépeníze opět solidní šanci poprat se o druhou pozici na trhu cashback portálů. Sledujeme tenhle klesající trend u Plnépeněženky už někdy od půlky loňského roku, kdy z portálu odešlo několik zkušených managerů do firem jako Pilulka a eHub a vedení portálu plně převzal nový management.
Nejmladší portál Hamty sledujeme jen okrajově. Zatím to nevypadá, že by výrazně promlouval do TOP 3 pozic. Nicméně Hamty může překvapit. Těží ze zkušeností svých managerů, kteří dříve pracovali na Vratnýchpenězích. Část managerů Vratnýchpeněz přešl právě do Hamty. Jako nejmladší hráč se Hamty musí snažit a umí některé týdny a měsíce zabrat a růst návštěvnost.
Pozn.: Pro sledování vývoje návštěvnosti používáme nástroj SimilarWeb, který patří mezi nejlepší nástroje competitive intelligence (CI) na světě. Podle naší zkušenosti není nástroj SimilarWeb dokonalý, má odchylky, nicméně pro rámcový přehled se osvědčil a je doporučovaný řadou respektovaných odborníků.