Slevove srovnavace proinzerovaly za posledni rok pres 40 mil. Kc
Méně než minuta čtení
Nikdy jsem moc nechapal, proc slevove servery drive tak zbrojily proti srovnavacum. Snad jen u Slevomatu jako jasneho leadera trhu to bylo v pocatku logicke. Z meho pohledu se slevove servery a srovnavace solidne doplnuji – za slevaci casto stoji sikovni obchodnici, srovnavace vedou spise marketingove-technicti lide. Cilem je prodavat slevy na internetu.
Nejvetsi slevove srovnavace (Skrz + Slevin + Sleviste/Blesk + SlevyDnes) za posledni rok dohromady utratily za reklamu odhadem 40 mil. Kc. Ralne v marketingovych penezich to bude jeste vice, protoze vsechny 4 servery umeji kupovat reklamu hodne pod cenikovymi cenami.
Nabidky/zazitky ze slevovych serveru nakupuje znacna cast uzivatelu impulzivne, bez nejakeho vetsiho planovani. Pro podporu prodeju je potreba pomerne masivni marketing, ktery lidem nabidky neustale podstrkuje. Do budoucna bude duraz na marketing jeste dulezitejsi, pokud se ma dodrzet rust spotreby v oboru. Aktivita uzivatelu se po uvodnim slevovem boomu prirozene snizuje.
Srovnavace jsou podle me spravnou a zdravou slozkou marketingu v Ecommerce. At uz jde o srovnavace ehopu (Heureka, Zbozi), dovolenych, pojisteni, energii nebo slevove srovnavace. Cast uzivatelu preferuje pro nakup srovnani nabidek a bez srovnavacu by obor o tyto prodeje prisel nebo minimalne by techto prodeju bylo mene.
Poslední aktualizace: 20. 08. 2012