Slapnout zase trochu vice do PR?
1 minuta čtení
Narazil jsem na clanky Pozor na slevové portály! Jak se nenechat napálit při nákupu? (PDF) nebo Dovolená přes slevový portál: Nenechte se napálit! (PDF).
O tyden drive jsem cetl na Aktualne.cz a Podnikatel.cz clanek s nadpisem Na černé listině podvodných poskytovatelů slev už je 200 jmen.
Podobne clanky nevidim moc rad. Uz podle nadpisu je jasne, ze tyto clanky slevovemu oboru prilis neprospivaji. Delsi dobu se nemuzu zbavit dojmu, ze nekteri novinari nejsou slevovym serverum uplne nakloneni a vytvari z meho pohledu zbytecnou negativni bublinu kolem celeho slevoveho oboru.
V druhe pulce 2012 jsme pilotovali PR a investovali pro nas nezanedbatelnou castku do PR (budget cca 100-200K Kc). Nasim cilem bylo poskytnout celou radu oborovych informaci a komentaru a vyvolat poziti PR vibrace kolem slevovych serveru. Byl to pro nas takovy pilot pro osahani potencialu PR – jednak s medii/novinari, druhak se slevovymi servery a asociaci.
V prvni pulce 2013 jsme pripravovali nas novy reklamni system TopTrack.cz, logickym krokem bylo v teto fazi utlumeni vetsiny marketingovych kanalu. PR slo mimo jine take stranou. Vyklidili jsme prostor slevovym serverum a konkurenci a v ramci monitoringu medii sledovali, co se bude dit. Objevilo se nekolik zajimavych oborovych tiskovek, ale trochu jsem mel pocit, ze spise se v mediich objevovalo takove to ego pomerovani a srovnavani – jak jsem velky, jak jsem vyrostl, jak a o kolik jsem lepsi nez konkurence, atd.
Planujeme budgety pro 3Q a 4Q a kladu si otazku, jestli PR pridat do naseho marketingoveho mixu a pripadne v jakem rozsahu? Nemam za cil se s nekym pomerovat nebo predhanet. Tuhle pozici rad necham volnou pro jine. Na druhou stranu v PR stale vidim celkem solidni prilezitosti, ktere nejsou dostatecne vytezene. Jakou mate zkusenost s PR? Mate nekdo zajem o spolupraci – at uz jako novinar/partner nebo PR agentura?
Poslední aktualizace: 03. 06. 2013