Silenstvi kolem infoproduktu
1 minuta čtení
Tento tyden jsem narazil na clanek o konferenci poradanou lidmi pohybujicimi se kolem Infoproduktu. Neni to jedina zminka o Infoproduktech, ktere jsem si v poslednich tydnech vsiml. Prekvapuje me ladeni clanku a komentaru, ktere je vetsinou v rozsahu lehce negativni az hodne negativni. Rozumite nekdo tomu silenstvi kolem Infoproduktu?
V odkazovanem clanku jsem si vsiml v prilozenem videu Pepy Reznicka, ktereho osobne znam. Pepa pusobi jako ferovy chlap, ktery se SEO venuje roky a z meho pohledu ma co predat. Nedavno jsem si v aute poustel jeho Podcast o SEO a nasel jsem v nem par podnetu k zamysleni a napadu na otestovani.
Negativni komentare k Infoproduktum se zda toci kolem 3 oblasti:
- Odborna praxe a zkusenosti infopodnikatelu – je fakt, ze infopodnikatele nejsou zrovna nejake uspesne business celebrity. Na druhou stranu: zde me napada paralela ke kniznimu prumyslu, kde radu business knizek pisou lidi, kteri jsou mnohem uspesnejsi spisovatele, nez podnikatele
- Forma podani informaci – vetsina infopodnikatelu pouziva komunikaci podobnou uspesnym infopodnikatelum z US/UK a gesta muzou na nekoho pusobit trochu prehnane. Na druhou stranu: kdo sleduje videa z ruznych online konferenci, tak ho podobny projev asi neprekvapi – nedavano jsem napriklad odkazoval na ultrakonzervativni akci od Google, kde nekteri recnici take radi sahaji k emotivnimu projevu
- Vlastni obsah – neni snadne hodnotit, co clovek, to nazor
Nejsem zadny odbornik na Infoprodukty. Mam jen nejaky obecny prehled o businessu Infoproduktu v CR. Z CR i ze zahranici vim, ze Infoprodukty jsou uspesny business model a nekteri cesti infopodnikatele generuji pres velmi nadstandarni prijmy. Muzete mi nekdo vysvetlit tu negativni vlnu kolem Infoproduktu? Unika mi neco?
Poslední aktualizace: 30. 01. 2014