Shrnutí mých přednášek na Marketing Mixu
Méně než minuta čtení
V polovině září jsem vystoupil na konferenci Marketing Mix v Praze v rámci bloku Digistrategie – Online Marketing 2016 a o několik dnů později také v Brně. Obě mé přednášky se zabývaly tématem: Jak vybudovat osobní brand na Twitteru?
Na přednáškách jsem se s účastníky podělil o své konkrétní zkušenosti, jak se mi podařilo vybudovat Twitter účet se silou 6.000 aktivních (a skvělých! 🙂 followerů. Twitter mi pomáhá rozvíjet můj brand na sociálních sítích. Zmínil jsem řadu konkrétních příběhů a doporučil, jaké nástroje pro správu sociálních sítí používám. Mé vystoupení navíc doplnila Katka Malinová z agentury Stario s case study globálního hráče Digimind.
Publikum bylo skvělé a vystoupení mě bavila. Podívejte se sami, jak to na přednáškách vypadalo.
Podklady z přednášky jsem umístil na SlideShare:
Poslední aktualizace: 04. 10. 2016