Menu

Sfinance s novou marketingovou kampani a inovacemi produktu

Méně než minuta čtení

V medialni siti Seznamu bezi nova bannerova kampan Seznamackych Sfinanci. Jde o dalsi vyraznejsi marketingovy pocin srovnavace Sfinance.cz, ktery vyuzivaji letos viditelne take offline reklamu – Sfinance ziskavaly zakazniky napriklad pres obri 554 m² velkou reklamni plachtu u vody v Holesovicich.

Sfinance-billboard-Holesovice

Prevzato z Sfinance.

Sfinance za posledni rok vyrazne rozsirily portfolio nabizenych sluzeb a zaroven pracuji na produktovych inovacich nekterych svych vlajkovych produktu – mimo jine uspesne rozsiruji pocet pojistoven/bank/brokeru, s kterymi spolupracuji.

Siroka paleta nabizech produktu od velkeho mnozstvi partneru je samozrejme spravna cesta. Pro zakazniky je klicove mit dostatecny vyber a pocit vyberu nejlepsiho produktu. Kdo sleduje anglicke consumer finance leadery, tak nejspis zaznamenal jedno z aktualne nosnych oborovych hesel „more choice/more brands/more savings“. Jak uz jsem nekolikrat zminoval v drivejsich clancich – na internetu vyhrava ten, kdo nabizi nejlepsi produkty a nejlepsi sluzby.

Poslední aktualizace: 11. 08. 2013