Rozjizdime marketing – top sezona startuje
Méně než minuta čtení
Zacina predvanocni top sezona. To je duvod, proc jsme posledni 2 tydny trochu vice povolili marketingove kohoutky. Kazdy den kupujeme pro nase 5DM.cz projekty reklamu za 50-70 tis. Kc – z kraje tydne (po+ut) spise na horni hranici tohoto rozpeti, ke konci tydne spendy trochu klesaji. Jde o kumulovane spendy za obe nase vertikaly – slevy i leadgen.
V lonskem roce jsme v top sezone meli za sebou jen par mesicu provozu firmy. My ani nase projekty jsme nebyli pripraveni na vetsi investice do marketingu. Museli jsme byt trpelivi. Letos uz bude situace trochu jina – je na case zurocit zkusenosti, ktere jsme za ten rok (+2 mesice) nasbirali.
Skokove jsme navysili marketingovy spend a vsichni ted jedeme naplno. Kazde rano mame porady nad vysledky – prochazime cisla, radime se nad navrhy pro vylepseni a optimalizaci. Resime kazdy detail v kreativach, reklamnich plochach, optimalizujeme landing pages.
Je pro me zasadni pozorne naslouchat pri prezentaci vysledku a navrhu na vylepseni. Pri vyhodnocovani vysledku si snazim drzet cistou hlavu a nadhled. Mam velky zajem vytvorit idealni podminky pro generovani napadu. Druha cast me prace je nekoncici predkladani navrhu na testovani a analyzy.
Rychla exekuce a vyhodnocovani vysledku je vec, co se mi na internetu libi – pripravite vylepseni, otestujete, behem jednoho dne vidite vysledky a muzete se posunout dale. Tech moznosti pro vylepsovani marketingu i produktu je v podstate nekonecno. Ridim se pravidlem, ze nikdy nesmite prestat testovat, vylepsovat a inovovat. Kdo se na internetu zastavi, za chvili uz neni.
Poslední aktualizace: 06. 09. 2013