Rozhovor s VIVnetworks: Obstát v online marketingu je rok od roku těžší
1 minuta čtení
Ve spolupráci s kolegy z affiliate sítě VIVnetworks jsme připravili nový rozhovor na téma affiliate marketingu, mých 11 letech zkušeností s online marketingem a o raketovém růstu jedničky mezi cashbacky portálem TIPLI.
Název rozhovoru je „Obstát v online marketingu je rok od roku těžší, nová opatření Plné Peněženky vrhají na cashbacky špatné světlo“.
Růst náročnosti působení v online oboru je dost významná změna. Dneska už je online business mnohem komplexnější. Zavzpomínal jsem na dobu před 11 lety, kdy jsem byl schopen obsloužit marketing velkého projektu jedním nebo dvěma pracovníky. Dneska u podobného projektu potřebuji osm až deset lidí v marketingu, aby firma fungovala.
Taky jsem se vyjádřil ke kauze konkurenční Plné Peněženky, kterou jsem komentoval už dříve. Plná Peněženka se rozhádala s obchody, v některých případech jako u ZOOTu došlo k ukončení spolupráce. Také se Plná Peněženka rozhádala s partnerskými affiliate sítěmi. To vyústilo v dost zvláštní krok, že chce od e-shopů poplatek, že mají spuštěný affiliate program ve veřejné affiliate síti typu VIVnetworks.com. Zatím jsem se potkal s řadou negativních reakcí na tento zvláštní krok konkurence.
Pro nás to je výhoda, když na začátku roku skončila spolupráce mezi obchodem ZOOT a konkurencí. Okamžitě jsme se dostali na násobky měsíčních prodejů u Zootu. Zákazníci si našli alternativu a my jsme je rádi u nás přivítali. V článku uvádím, že v přímých číslech nás takové změny na trhu ovlivní pozitivně. V nepřímých věcech, jako je třeba negativní světlo na cashbacky a affiliate, tak to nás samozřejmě netěší.
Rozhovor může být dobré čtení během dlouhé chvilky na pláži na dovolené nebo na balkónu či terase při teplých letních večerech.
Celý rozhovor najdete přímo na blogu affiliate sítě VIVnetworks.
Poslední aktualizace: 12. 07. 2019