Proc zkrachovalo tolik slevovych portalu?
Méně než minuta čtení
Slevove servery se staly fenomenem. Objevily se slevy, ktere drive nikdo v CR nenabizel a rozjela se nakupni horecka. Bylo celkem brzy jasne, ze se formuje nova business kategorie, i kdyz zatim nikdo nevedel, jak bude kategorie velka.
V CR se rika, ze je zde hodne podnikavych lidi. U slevovych serveru byl pocatecni naklad a riziko na rozjezd podnikani minimalni, toho cela rada podnikatelu vyuzila.
Produkt byl definovany z Ameriky, nebylo jej nutne vymyslet nebo upravovat. V dobe nejvetsiho boomu nebylo potreba vest zadny marketing, slevove nabidky se prodavaly temer samy, hlavne diky slevovym srovnavacum, ktere si brzy oblibilo radove kolem 1 mil. uzivatelu internetu. Tj. stacilo rozumne nastavit obchodni tym a podnikani se zacalo rozebihat.
Kazdy fenomen po nejake dobe skonci. Ze slevovych serveru se stalo klasicke seriozni podnikani. Slevove servery se proto musely zacit krome obchodu (ktery vetsinou vzladaly a zvladaji slusne) venovat produktu a marketingu. Kdyz se podivate na trh, podarilo se to dobre trem az ctyrem slevovym serverum a v jejich zavesu se drzi asi pet dalsich solidnich konkurentu. Ostatni maji tech rezerv vice a az casem se ukaze, kdo dalsi se dokaze posunout na dalsi level.
PS. Koukam, ze se vcera opet prikladala polinka do ohne mezi Zapakatelem a Slevomatem:
Poslední aktualizace: 16. 08. 2012