Primark míří do Česka. Brzy otevře pobočku v centru Prahy
1 minuta čtení
Populární módní řetězec Primark během dvou let otevře svou první pobočku v Česku. Obchod by se měl nacházet na pražském Václavském náměstí a svou rozlohou se nebude lišit od prodejen v ostatních zemích.
Primark Praha dobývá Česko. Milovníci levných nákupů se již brzy dočkají první pobočky tohoto irského oděvního řetězce. Firma oznámila, že již došlo k podpisu nájemní smlouvy pro její první obchod v Praze.
Přesné datum otevření společnost prozatím neprozradila. Spekuluje se, že by se mělo jednat o květen roku 2020. Na přesnější informace si ale příznivci Primarku Praha budou muset ještě počkat. Primark se bude údajně nacházet v centru Prahy, konkrétně na rohu Opletalovy ulice a Václavského náměstí.
Primark má desítky poboček po celé Evropě a cílí především na mladší generace. Jeho sortiment zahrnuje oblečení, obuv, módní doplňky i doplňky do domácnosti za velmi příznivé ceny. Ty jsou nízké především díky malým nákladům na reklamu a nízkým maržím, ale i proto, že neprovozuje Primark e-shop, s nímž by se pojily vysoké náklady na doručení a vrácení zboží.
K otevření pobočky Primark Praha mělo dle médií dojít už před pár lety v době rekonstrukce Centra Chodov. Prodejna ale otevřená nebyla a Češi se proto za levným oblečením a doplňky vydávají do Vídně nebo Drážďan, kam jsou dokonce organizovány speciální zájezdy.
V západní Evropě a Spojených státech aktuálně funguje téměř čtyři sta prodejen. Nejvíce se jich nachází ve Velké Británii, Španělsku a Irsku. Další pobočky by měly být otevřeny také ve Varšavě a Lublani.
Konkurence na trhu s módou se neustále zvyšuje
Konkurence na českém trhu s oblečením pořád roste, a to především v důsledku expanze několika zahraničních prodejců. Mezi ně patří například e-shopy Zalando nebo About You, které byly českým zákazníkům zpřístupněny v loňském roce.
Poslední aktualizace: 26. 02. 2022
Michal Hardyn
Již od roku 2008 sepisujeme užitečné články na nejrůznější témata - od půjček a financí až po pojištění nebo cestování. Za cíl si klademe informovat naše čtenáře co nejsrozumitelnějším způsobem - pomoci jim ušetřit peníze, získat přehled nad daným tématem či jim poradit s jejich situací.