Menu

Prekonavani prekazek

Méně než minuta čtení

V businessu i mimo nej se ruzne casto setkavate s prekazkami – ukonceni spoluprace s business partnerem, ztrata klienta, zraneni/nemoc, ztrata klicoveho zamestnance. Vetsina lidi ma rada jistoty a prekazky jsou pro ne neprijemne – neciti se dobre, pokud nevedi, co vsechno a jak moc se zmeni. Lidi nemaji radi nejistotu. Zasadni je uvedomit si, co vlastne je v zivote jisteho? Osobne se ridim pravidlem, ze zmena je setrvaly stav. Neustale se neco meni.

Je dulezite o vztahy s partnery nebo klienty pecovat a budovat je. Nekdy ale vztah dospeje do situace, ze jeho pokracovani neni mozne. Ukonceni doted klicoveho vztahu sice muze prinest jednorazove nejake dilci neprijemnosti a vice prace, ale okamzite vam to otevre dvere k novym prilezitostem. Muzete zacit budovat neco noveho a casto mnohem lepsiho! Kazdy vztah a jeho pravidla vas svym zpusobem svazuji. Kdyz z nejakeho duvodu vztah skonci, mate moznost vybudovat vztah novy a lepsi – mate vice zkusenosti, poucite se z chyb vasich/klienta/partnera, mate jasnejsi predstavu o pozadavcich a ocekavanich.

Z meho pohledu je prekonavani prekazek klicove, pokud mate zajem se posunout o poradny kus dale – v businessu i v soukromem zivote. Zasadni je rychle se pres celou vec prenest a koukat dopredu. Zaroven je strasne dulezite zachovat si pri prekonavani prekazek pozitivni pristup – to je ale uplne samostatne tema.

Poslední aktualizace: 05. 08. 2013