Pozvánka na mojí přednášku: Jak vybudovat osobní brand na Twitteru
1 minuta čtení
Rád bych vás pozval na mou přednášku o budování osobního brandu na Twitteru. Během 40-ti minutové přednášky popíšu nejdůležitější triky, kterými buduji osobní brand na sociálních sítích, jaké používám nástroje a prozradím, jak důležité jsou pro můj business sociální sítě pro získávání klientů i lidí do týmu.
Moji přednášku můžete navštívit na 9. ročníku konference Marketing Mix. Akce proběhne příští čtvrtek 15.9. v Hotelu DUO Praha. Vystoupím v rámci bloku Digistrategie – Online Marketing 2016.
Zde jsem pro vás připravil malou ochutnávku, proč přednášku navštívit.
Twitter je jednou z mých nejoblíbenějších sociálních sítí. Zpočátku jsem si ho zvolil hlavně proto, že se mi líbil formát krátkých a výstižných zpráv. Člověk musí vážit každé slovo, aby se sdělení vešlo do povolených 140 znaků.
Proč je vlastně důležité budování osobního brandu na Twitteru? Tato sociální síť má stále větší zásah a je velmi vlivná při oslovování odbornější cílové skupiny a v podnikání mi velmi účinně pomáhá zaujmout potenciální klienty a zákazníky. Osobní přístupem nastartujete komunikaci a budujete vztahy. To s firemním účtem není úplně možné. Pro majitele i manažery firem je to rozhodně velmi atraktivní kanál pro růst businessu.
Věřím také, že by i zaměstnanci měli být aktivní na sociálních sítích a působit jako tzv. ambasadoři značky té firmy, ve které pracují. Firmě příspěvky od konkrétních lidí pomáhají budovat důvěru, protože takové zprávy a zmínky se neschovávají za neosobní profil firmy, proto jsou velmi účinné.
Osobní brand na Twitteru může budovat skutečně každý a na mé přednášce bych vám rád poradil, jak na to.
Co vás ohledně Twitteru nejvíce zajímá? Budu rád za otázky a podněty. Buď zde pod článkem nebo klidně přímo na Twitteru.
Poslední aktualizace: 07. 09. 2016