Poctivost v businessu
Méně než minuta čtení
Cim vice delame businessu, tim vice si uvedomuji, jak je klicove vybirat si partnery. Mam firmu ve vychodni Evrope a s tim jsou spojena urcita specifika – poctivost a pevny charakter neni z meho pohledu neco, co by zde melo nejakou silnou tradici. Nekolikrat jsem se v poslednich letech spalil. To je vec, ktere se clovek nevyhne, dulezite je poucit se.
Posledni rok si vybiram mnohem pecliveji nez kdykoliv predtim lidi, s kterymi spolupracuji – ve firme i mimo ni. Je to vec, kterou sleduji a vnimam mnohem vice, nez kdykoliv predtim. Nestoji mi za to spolupracovat s partnery, kterym nelze duverovat – nejen, ze mame solidni statisice v nezaplacenych fakturach, ale je tam predevsim lidsky rozmer, ktery vam bere cas energii, co potom chybi jinde – neustale spekulovani, zpochybnovani, jednani za zady, nedodrzovani dohod, atd.
Letos jsme na zaklade tohoto pravidla ukoncili spolupraci s nekolika affilaky (mezi nimi byli velci superaffilaci) a podobne i s klienty, s kterymi bychom mohli vydelat hodne penez, ale spoluprace mela takovy divny nefer zapach. Dlouhodobe podle me s takovymi partnery hlavne ztracite a sebelepsi deal je lepsi spise odmitnout.
Pred nejakou dobou mi kamarad poslal tento uryvek clanku o POCTIVOSTI. Neni to uplne spatne napsane.
Muzete mi napsat v komentarich, jak se divate na poctivost v businessu?
Poslední aktualizace: 14. 11. 2014