Menu

Olympiada – pokles konverzi o 10-50% napric eCommerce projekty

Méně než minuta čtení

Vcera super vysledek v hokeji proti Slovensku. Prestoze to v prubehu prvni tretiny vypadalo na klidny zapas, nakonec to bylo jeste dost drama. Olympiada je samozrejme gut akce, nicmene businessove je to pro nektere internetove firmy spise prusvih.

Priznam se, ze me prekvapil vyrazny pokles konverzi, ktery nastal hned v prvni den Olympiady. Za minuly tyden (a tento tyden bude podobny) mame solidni propad cisel proti nasemu Forecastu. Nedava nam ted tolik smysl inzerovat a nektere nase kampane tlumime, at si drzime cilovou profitabilitu.

Konzultoval jsem vliv Olympiady s nekolika kamarady z oboru a propad take zaznamenali – v pripade nasich eCommerce projektu sledujeme propad 10-50%, coz je samozrejme velmi vyznamne cislo a zamicha to s mesicnim planem a muze to mit urcity vliv take na kvartalni plan. Chybami se clovek uci. Olympiada se pri priprave Business planu a Forecastu musi zohlednit.

PS. Jeste 1 vec ted muze ovlivnovat konverze – ve velkych prazskych castech a dalsich regionech CR probihaji jarni prazdniny, to samozrejme Conversions a Revenues taky nepomuze.

Jak jste na tom vy? Sledujete propad konverzi v prubehu Olympiady?

Poslední aktualizace: 19. 02. 2014