Offline brokeri se na internetu zatim rozkoukavaji
Méně než minuta čtení
Krome online brokeru pojisteni jsme v kontaktu take s vetsinou offline brokeru a pomahame jim hledat reseni, jak ziskavat klienty pres internet. Prvni vlastovky od offline brokeru vzletly uz pred 3-4 lety, kdy jeden z nejvetsich brokeru v CR s nami pilotoval generovani online leadu pro hypoteky.
V drtive vetsine spolupraci s offline brokery narazime na to, ze offline site nejsou schopne pracovat ve velkem s internetovymi leady, kde je zasadni vcasnost/rychlost volani. Pilot jeste vyjde dobre, kdyz se do pilotniho vzorku vyberou pouze A-ckovy financni poradci (dlouhodobe nejlepsi pracovnici) a detailne se kontroluje prace s online leady – predevsim rychlost komunikace a jeji kvalita.
Bohuzel, kdyz se spoluprace ma preklopit do cele brokerske site, tak vysledky jdou dramaticky dolu. S leady se nepracuje efektivne, nejsou rychle obsluhovany – konverze na prodeje klesaji, naopak akvizicni naklady na novou smlouvu rostou. Prestoze offline brokeri uzavrou kazdemu klientovi v prumeru 2-3 produkty. U hypotek spise 3 produkty – ucet, hypoteku, pojisteni – tak vysledky pilotu diky nevhodnym procesum nedosahuji puvodnich ocekavani.
Nekteri offline brokeri proto voli jinou cestu – vytvari kompletne oddelene divize, ktere se specializuji na ziskavani smluv na internetu – bud akvizici uz zavedeneho mensiho online hrace nebo stavbou divize na zelene louce.
Z meho pohledu zatim neni viditelny vitez – tj. kteremu offline brokerovi by se podarilo ziskavat nyni zajimavejsi mnozstvi zakazniku z internetu. Zatim je videt pouze zvysena aktivita a zajem o internet snad u vsech offline brokeru.
Poslední aktualizace: 11. 09. 2012