Nová interní školení – SEO a time management
1 minuta čtení
Již v minulosti jsme se několikrát pokoušeli rozjet v naší firmě školení. Bohužel to moc nefungovalo, pravděpodobně z důvodu špatného timingu. Školení se totiž konala na konci pracovní doby. Lidi z týmu tak dojížděli rozdělané úkoly, spěchali po práci domů nebo do fitka/sport a školení nemělo takovou účast, jakou by si vzhledem k jeho náročné organizaci zasloužilo.
Proto jsme se rozhodli rozjet školení znovu a trochu jinak. První školení v novém režimu se týkalo SEO. Zúčastnilo se ho přes deset lidí od nás z marketingu, což považuji za úspěch. Ostatně zcela objektivně můžu říct, že celé školení bylo velmi zajímavé. Navíc jsme z něj připravili záznam, na který už se také podívalo několik lidí, co sedí v regionech, a připojili pozitivní zpětnou vazbu.
Vždy existuje prostor pro učení se novým věcem
Po skončení školení SEO jsem navázal svým školením produktivity a time managementu. Jsem rád, že i tentokrát byla zasedačka plně obsazená. A rád bych věřil, že to nebylo jen z toho důvodu, že jsem prezentoval já jako šéf. 🤓
Po sdílení fotek ze školení na Twitteru se v komentářích objevil vtípek, jestli mě má prý zájem o školení time managementu těšit nebo bych bych měl zbystřit. 🙈 Osobně si myslím, že náš time management šlape jako hodinky, nicméně vždy se najde prostor pro zdokonalování se a učení se novým věcem. Proto také tato školení pořádáme.
Každopádně zatím je zájem o školení velký. Z interních průzkumů vychází, že lidi v našich týmech mají zájem učit se nové věci, makat na sobě a rozvíjet se. To je také často jeden z argumentů, který slyšíme na pracovních pohovorech, proč se lidi uchází o práci u nás.
Jak to máte v práci s interními školeními? O jaká témata je u vás největší zájem?
Poslední aktualizace: 30. 04. 2018