Menu
Nejdůležitější měsíc v historii TIPLI.CZ

Nejdůležitější měsíc v historii TIPLI.CZ

1 minuta čtení

Leden 2020 bude nejdůležitější měsíc za 3 roky historie TIPLI.CZ.

  • Spustíme v ČR velkou kampaň, která vzhledem k rozpočtu nepůjde přehlédnout.
  • K tomu spustíme několik důležitých produktových inovací, které nás věříme také výrazně posunou dopředu.

Na této velké online a offline kampani pracujeme již 2 roky, z toho posledních 6 měsíců velmi intenzivně. Pomáhalo nám při její přípravě několik agentur a odborníků. Také jsme získali cenné zkušenosti e-commerce kolegů, kteří mají s podobnými kampaněmi pro online projekty bohaté zkušenosti (za to jim patří obří díky a náš velký respekt).

A jak to vypadá v týmu TIPLI teď při přípravě lednové kampaně?

  • Situace trochu eskaluje
  • Některým kolegům jsme zaplatili ubytování v hotelu vedle kanceláře a k tomu jim platíme jídlo a plný servis
  • Ať se ničím nezdržují a dotáhneme vše potřebné pro kampaň

Nejdůležitější pro nás bylo vymyslet koncept, který jsme schopni držet 5-10 let v kuse, protože plné obsazení trhu může trvat až 10 let intenzivní práce.

Druhý krok je vše vyřešit z pohledu produktu, technologie, procesů, péče o zákazníky a vykomunikovat s dodavateli a vše si ohlídat a zkontrolovat.

Samozřejmě nečekáme, že všechno vyjde hned na 110 % dokonale. Nicméně věříme, že pokud budeme velmi intenzivně pracovat na této kampani, dostaví se skvělé výsledky.

Jak říká jeden z členů boardu TIPLI (investor): „Musíme za každou cenu nacpat lidem TIPLI.CZ do hlavy.“. S tím můžu jedině souhlasit.

Za první 3 roky se nám podařilo poměrně solidně odladit strategii TIPLI, získat důležitá čísla a důvěru investorů. Máme ověřený business model, rosteme 100 % meziročně, jsme v zisku, máme zájem ještě více růst a zároveň máme přístup k dalšímu zajímavému kapitálu.

Naším cílem je navázat na úspěšné 3 roky práce a nyní nacpat lidem TIPLI.CZ do hlavy.

Držte palce! Leden a část února bude pro nás obrovsky důležité období.

Poslední aktualizace: 20. 12. 2019