Nejdůležitější měsíc v historii TIPLI.CZ
1 minuta čtení
Leden 2020 bude nejdůležitější měsíc za 3 roky historie TIPLI.CZ.
- Spustíme v ČR velkou kampaň, která vzhledem k rozpočtu nepůjde přehlédnout.
- K tomu spustíme několik důležitých produktových inovací, které nás věříme také výrazně posunou dopředu.
Na této velké online a offline kampani pracujeme již 2 roky, z toho posledních 6 měsíců velmi intenzivně. Pomáhalo nám při její přípravě několik agentur a odborníků. Také jsme získali cenné zkušenosti e-commerce kolegů, kteří mají s podobnými kampaněmi pro online projekty bohaté zkušenosti (za to jim patří obří díky a náš velký respekt).
A jak to vypadá v týmu TIPLI teď při přípravě lednové kampaně?
- Situace trochu eskaluje
- Některým kolegům jsme zaplatili ubytování v hotelu vedle kanceláře a k tomu jim platíme jídlo a plný servis
- Ať se ničím nezdržují a dotáhneme vše potřebné pro kampaň
Nejdůležitější pro nás bylo vymyslet koncept, který jsme schopni držet 5-10 let v kuse, protože plné obsazení trhu může trvat až 10 let intenzivní práce.
Druhý krok je vše vyřešit z pohledu produktu, technologie, procesů, péče o zákazníky a vykomunikovat s dodavateli a vše si ohlídat a zkontrolovat.
Samozřejmě nečekáme, že všechno vyjde hned na 110 % dokonale. Nicméně věříme, že pokud budeme velmi intenzivně pracovat na této kampani, dostaví se skvělé výsledky.
Jak říká jeden z členů boardu TIPLI (investor): „Musíme za každou cenu nacpat lidem TIPLI.CZ do hlavy.“. S tím můžu jedině souhlasit.
Za první 3 roky se nám podařilo poměrně solidně odladit strategii TIPLI, získat důležitá čísla a důvěru investorů. Máme ověřený business model, rosteme 100 % meziročně, jsme v zisku, máme zájem ještě více růst a zároveň máme přístup k dalšímu zajímavému kapitálu.
Naším cílem je navázat na úspěšné 3 roky práce a nyní nacpat lidem TIPLI.CZ do hlavy.
Držte palce! Leden a část února bude pro nás obrovsky důležité období.
Poslední aktualizace: 20. 12. 2019