Navstevnost Ecommerce projektu dle Netmonitoru – Leden
Méně než minuta čtení
Prochazel jsem data Ecommerce projektu z Netmonitoru za leden. Vybral jsem nekolik lead-gen a slevovych projektu – pokud sledujete tyto obory, muze byt zajimave na cisla mrknout.
Zdroj: Netmonitor.cz
Zdrzim se nejakych detailnejsich komentaru. Ve strucnosti:
– prekvapil me rozdil mezi konkurenty nasi TopSleva.cz – naskok Sleviste proti Slevinu je dle Netmonitoru vetsi, nez jsem cekal
– v pripade aaapotavka.cz jsem zvedavy, jak poroste navstevnost po akvizici Mafrou – aktualne bezi pod kridly Mafry viditelna offline kampan pro aaapoptavka.cz
– Nova rebrandovala svuj portal Vybereme.cz na Yoopy.cz – cekal jsem, ze cisla Vybereme.cz budou vyssi diky vlivu Novy – uvidime, jak Nova zacne slapat do lead-genu pod brandem Yoopy (brand je samozrejme docela nestastny – lidi si jej velmi slozite zapamatuji a ma komplikovanou vyslovnost)
Poslední aktualizace: 14. 02. 2013