Moralka v businessu
Méně než minuta čtení
Libi se mi rozhovor s Karlem Janeckem v aktualnim cisle Forbesu o tom, jak je dulezita moralka ve spolecnosti. Moralka je dulezita take v businessu.
Osobne si myslim, ze podnikani by se nemelo delat jen pro penize. Proto narozdil od konkurence nepodporujeme hazard a adult – tyto obory vnimame jako spolecensky komplikovane.
Uz na zacatku jsme si rekli, ze chceme vytvaret projekty, ktere nabizi nejakou pridanou hodnotu – snazime se lidem:
- usetrit penize – napr. porovnanim nabidek od vice dodavatelu
- ziskat za jejich penize vice – napr. ziskanim slevy na vyrobek/sluzbu
- vytvaret uzitecny a kvalitni obsah – edukovat v oborech, v kterych se pohybujeme (finance, energie, nakupy, bydleni, atd.) – viz. nase video na Novinky.cz
Osobne se mi nelibi ten pristup, kdy clovek vydela neciste penize a pak se jimi snazi vykoupit a najednou zacnete verejne podporovat charitativni/prospesne projekty. Z meho pohledu je mnohem lepsi delat veci spravne uz od zacatku.
Poslední aktualizace: 18. 09. 2012