Menu
Čerpací stanice MOL – zákaznický program

Čerpací stanice MOL – zákaznický program

2 minuty čtení

Zákazníci čerpacích stanic MOL mají možnost se stát členy MOL věrnostního programu. Po registraci obdrží zákaznickou kartu, na kterou sbírají body za nákupy zboží a služeb, které je poté možné vyměnit za různé odměny. Jak tento program funguje?

Členové programu sbírají body za nákupy paliv a zboží na čerpacích stanicích MOL. Ty se ukládají na zákaznickou kartu. Body je pak možné vyměnit za ihned dostupné odměny na čerpacích stanicích MOL, případně za odměny z online katalogu, který je dostupný na MOLprogram.cz.

Dalším zákaznickým programem, který mimo jiné umožňuje využívat slev na čerpacích stanicích, je například věrnostní program Globus Bonus nebo věrnostní program Shell ClubSmart.

Výhody MOL zákaznického programu

Členství v MOL věrnostním programu se vyplatí díky levnějším nákupům na čerpacích stanicích MOL. Držitelé zákaznické karty také mohou získat různé produkty z internetového katalogu odměn za výhodnější ceny.

Jak body sbírat? Hned po registraci a obdržení zákaznické karty je možné začít sbírat body za jakýkoliv nákup na čerpacích stanicích. Kartu je vždy nutné předložit při placení u pokladny. Počet bodů za paliva a ostatní nákupy je následovný:

Body za nákup paliva

  • 1 litr paliva EVO = 1 bod
  • 1 litr paliva EVO Plus = 3 body

Body za ostatní nákupy

  • každých utracených 20 Kč = 1 bod

Za nákup některých výrobků se však body nepřipisují. Řadí se mezi ně například tabákové výrobky, pojištění, kupony pro mobilní telefony, dálniční známky, losy apod.

Platnost nasbíraných bodů je omezená a její délka činí dva roky. V této lhůtě je tedy nutné body využít, jinak budou automaticky smazány.

Jaké odměny lze za body získat?

Odměny se dělí do dvou kategorií. První z nich jsou odměny, které lze získat ihned na čerpací stanici MOL. Členové programu si zde mohou vybrat produkty z nabídky, které jsou označené zelenou cenovkou, na níž je uveden potřebný počet bodů. Za každý produkt se vždy doplácí pouze 1 Kč.

Do druhé kategorie spadají odměny z online katalogu, které se musí nejprve objednat a nechat doručit na vybranou čerpací stanici MOL. Pro využití této možnosti je nutné vytvořit si online účet. Odměna bývá připravena k vyzvednutí do deseti pracovních dnů. Další potřebné informace jsou dostupné v e-mailu, který zájemce obdrží při vytváření objednávky.

Pokud si zákazník přeje vyměnit body za elektronický voucher, obdrží jej e-mailem do pěti pracovních dnů od objednání. Vouchery se na čerpacích stanicích nevyzvedávají.

V rámci tzv. Akce s kartou je rovněž možné body vyměnit za odměny z limitovaných i déletrvajících nabídek. Příklady produktů z limitované nabídky jsou různé druhy alkoholu nebo energy drinků. Dlouhodobá nabídka zahrnuje například kávu a občerstvení zakoupené na pobočkách Fresh Corner nebo návštěvu mycích linek na čerpacích stanicích MOL.

Jak se registrovat?

Registraci lze provést pouze na některé z čerpacích stanic MOL, kde je nutné zažádat o registrační formulář. Zájemce se může rozhodnout, zda kontaktní údaje vyplní včetně e-mailové adresy. Pokud ji poskytne, získá jako vstupní bonus 50 bodů. Po vyplnění a předání formuláře obsluze je zákaznická karta ihned k dispozici.

MOL online účet

Členové MOL věrnostního programu si mohou aktivovat online účet, do něhož se lze přihlásit na webu MOLprogram.cz. Po přihlášení je možné sledovat například aktuální bodový stav nebo historii transakcí bodů.

Po přihlášení do online účtu lze také převést body na jinou kartu nebo objednat odměny za body z katalogu odměn. Ty pak budou připraveny k vyzvednutí na zvolené čerpací stanici MOL.

Poslední aktualizace: 02. 12. 2021