Mobile Internet Forum 2012
1 minuta čtení
Vcera probehla konference mobilniho marketingu Mobile Internet Forum 2012. Vyvoj v mobilnim marketingu me uz dlouhou dobu zajima, drive nebo pozdeji se v mobilech zacnou objevovat zajimave business prilezitosti.
Snazim se chodit po konferencich minimalne, je to velky zrout casu. Obvykle vybiram max. 1-2 konference za rok, na ktere si vysetrim cas. U ostatnich zajimavych konferencich je dobre projit vystupy z nich. U MIF2012 jsem zvolil kompromis a sel na after party.
Podle prvnich vystupu z konference podle me odvedli tradicne dobry kus prace kluci ze Seznamu s jejich prednaskou. Nedavno probehlo medii, ze v Seznamu pracuje uz vice nez 1000 chytrych lidi a ta obrovska sila Seznamaku je znat. Prirozene maji skoro povinnost byt aktivni na vetsine konferenci v CR a dava pro Seznam podle me smysl pres konference udrzovat vztah s klienty a partnery a pomahat rozvijet obory, ktere jim vydelavaji penize.
After party se povedla. Partnerem after party bylo Crazy Tomato a musim rict, ze organizaci pojal tym kolem Pavla Mikulky a Wei-Hai-e Chu zodpovedne. Slusne vybrane misto v podkrovnim salonku, solidni catering a pozvanka slibovala take bohatou tombolu. Potkal jsem hodne znamych tvari. Dozvedel se novinky z ruznych firem (drby), zjistil kde ted byvali kolegove nebo partneri pracuji, pripadne s kym pracuji. Tech zmen diky fluktuaci mezi agenturami/start-upy je strasne moc, nekdy je potiz tohle vse sledovat.
Ve vysledku to byla prijemna akce a businessove prinosna. Jeste zajimavejsi mohou byt nasledne follow-upy – podle toho, na cem vsem se domluvime. Ono s talirem v jedne ruce a sklenickou v druhe ruce neni uplne jednoduche popisovat slozitejsi veci.
Poslední aktualizace: 10. 10. 2012