Martin Kadlcik z Kupi.cz: Do roka budeme mit 750 tisic registrovanych uzivatelu
Méně než minuta čtení
Martin Kadlcik z Kupi.cz odhalil cile, ke kterym smeruje Kupi.cz po spojeni se Seznamem. Behem jednoho roku chce Martin ziskat 750 tis. registrovanych uzivatelu a smerovat k rocnimu obratu v radu desitek milionu Kc.
Kupi.cz rekrutuje sve klienty mezi obchodnimi retezci, vyrobci a prodejci potravin a regionalni prodejci. Aktualne diskutovanymi marketingovymi tematy v Kupi jsou prace s geolokacnimi daty a personalizace. Martin zatim neplanuje online prodej potravin a vyckava, kdy na internet vstoupi solidni konkurence k leaderovi online prodeje potravin, kterym je eshop od Tesco. Detaily ve scanu clanku nize.
Scan clanku z MarketingSalesMedia – rozhovor s Martinem Kadlcikem z Kupi.cz
Poslední aktualizace: 01. 03. 2014