Mario Rozensky k AffilBoxu spousti jeste SupportBox, reseni pro zakaznickou podporu
1 minuta čtení
V soukromem kruhu Mario Rozensky jiz nejakou dobu zminuje pripravovanou novou sluzbu navazujici na uspesny vyvoj affiliate tracking software AffilBoxu. Tomu se podarilo od roku 2011 ziskat pres 600 platicich klientu pri aktualni cene 5.000 Kc + DPH za rok pronajmu sluzby. Sluzeb AffilBoxu vyuzivaji predevsim majitele eshopu a infopodnikatele, kterym pomaha ziskat dalsi prodeje prostrednictvim stale popularnejsiho affiliate marketingu.
Urcitou nevyhodou pro nektere inzerenty muze byt fakt, ze AffilBox je „pouze“ affiliate tracking software. Prestoze Mario poskytuje rady a doporuceni, tak ta kazdodenni prace na ziskavani affiliate partneru/trafficu, ktera je klicova pro uspech affil kampane, pada na bedra inzerentu. Pokud klient nechce resit alchymii v podobe ziskavani novych affilaku a komunikaci s nimi, muze vyuzit affiliate site, jakými je napriklad nas AffiliateClub.
Klienty AffilBoxu muzete prehledne videt v Mariovo katalogu affiliate kampani na www.affiliatekatalog.com, kde jsou automaticky a zdarma uvedeni spolecne s dalsimi #czaffil kampanemi. Mario se prostrednictvim AffilBoxu velmi angazuje v ceske affiliate komunite, napriklad jako poradatel vybornych setkani pod hlavickou Affiliate ctvrtek.
Nova Mariovo SaaS aplikace se jmenuje SupportBox. Svym brandem navazuje na AffilBox. SupportBox je zacilen na trh reseni zakaznicke podpory. Z meho pohledu vyborne vybrany obor, jeho skalovatelnost je obrovska a potencial platicich klientu je nasobne vetsi, nez v pripade affiliate tracking software. V oboru zakaznicke podpory si dokazu predstavit, ze SupportBox s Mariovo zkusenostmi a tymem v zadech v pohode dokaze ziskat radove tisice platicich klientu behem treba 2 let od spusteni.
Screen ze stranky www.supportbox.cz s informaci o chystane sluzbe.
SupportBox vstupuje na trh, kteremu v globalnim meritku kraluji perfektni sluzby jako Zendesk nebo Desk (od SalesForce). Mario v pripade AffilBoxu dokazal, ze lokalni focus a lokalni sluzba muze zajimave uspet. Za jeho uspechem mimo jine stoji perfektni péče o své klienty. Tj. Mario velmi dobre vi, jak je klicova kvalitni zakaznicka podpora, take z tohoto duvodu by mohl byt spravnym clovekem, ktery pripravi perfektni lokalne orientovanou sluzbu zakaznicke podpory. Mariovi a jeho tymu drzim palce, at je SupportBox dalsi Saas pecka!
PS. Aktualne hledam tym, ktery ma zajem o vyvoj SaaS aplikaci. To je obor se silnym globalnim rustem a je pro nas mimoradne zajimavy. Jako velmi aktivni uzivatel a testovac SaaS aplikaci mam nekolik napadu na potencialne zajimave appky a jsem pristupny diskuzi.
Poslední aktualizace: 12. 06. 2014