Menu
Kvartálka managementu Tipli v Krušných horách

Kvartálka managementu Tipli v Krušných horách

2 minuty čtení

O víkendu proběhl pravidelný offsite meeting managementu Tipli a volba tentokrát padla na Krušné hory. Nejsou daleko od Prahy a jak jsme se přesvědčili na vlastní kůži, mají rozhodně co nabídnout! Po delší době jsme ubytování rezervovali přes Airbnb. Většinou preferujeme ubytování přes Booking, kde nabízí Tipli solidní cashback 4 % z ceny konečné ceny ubytování. Při ceně ubytování kolem 8.000 Kč je cashback 300 Kč a to už se vyplatí.

Nicméně nabídka ubytování tentokrát byla lepší na Airbnb. Našli jsme si chalupu s terasou někde v polovině Klínovce. Majitel byl sympaťák, moc fajn a rychle komunikoval. Chalupa byla zrekonstruovaná a o správné volbě místa svědčilo i to, že pár chalup pod námi měl svou vlastní (rozměrově podstatně větší) chalupu jeden velmi známý ex-ministr.

Nejdříve jsme si dali takový městský detox a napumpovali si plíce hromadou čistého horského vzduchu. Vyběhli jsme na Klínovec a jako správní paličáci jsme zdolali Klínovec tou nejkratší (a nejstrmější) cestou. A že to bylo správná volba jsme si potvrdili i druhý den, když jsme se vydali na výběh stejnou trasou.

Po běhu jsme vždy navštívili hospodu „U Pašeráka“, kterou můžu s klidným srdcem doporučit. Ideální místo pro relax obklopené ze všech stran lesem. Hospodský byl sice trochu podivín a vůbec nás nešetřil. Pořád se mu na nás něco nelíbilo. Prý – „vys*rte se na to běhání v tom vedru“. A pak za rohem prohodil něco o magorech. Jenže to pivo, plzeňská dvanáctka – ta byla skvělá!

Kvartálka byla opět hodně pracovní. Třetí kvartál v plném proudu a blíží se sezóna e-commerce žní během čtvrtého kvartálu. Během letošního roku jsme potvrdili naši silnou pozici. Při srovnání cashback portálů jsme překonali v letošním roce konkurenci už snad v téměř všech parametrech. Potvrdili jsme pozici jedničky na českém trhu ve sledovaných parametrech a na Slovensku jsme ve srovnání cashback portálů silná jednička už téměř od loňského roku. Máme dost velké ambice také v Polsku. Trochu pomalejší jsme se zahraniční expanzí, jenže jak máme hodně příležitostí na našich trzích, tak řešíme priority a naše oblíbené „Low-hanging fruit“.

Jasně, já vím, nesmíme flákat inovace a to, že rosteme ještě neznamená, že bychom měli růst pod našim potenciálem. Makáme na tom! Zatím to podle jednání s partnery vypadá, že během 6-12 měsíců bychom mohli vypustit větší produktovou inovaci, která nás ve srovnání cashback portálů posune zase dále od konkurence. Můžete tipovat, jestli to bude více k offline cashbacku, mobilům, produktovému rozšíření webu, vše dohromady nebo něco úplně jiného?

Držte nám palce, tohle může být pro nás klíčová sezóna, při které uděláme velký trhák!

Poslední aktualizace: 17. 08. 2018