Kupi.cz: Z nuly na dvě stě tisíc (uživatelů) za 1 rok
2 minuty čtení
Kupi.cz slavi rok od startu projektu. Pri teto slavnostni prilezitosti chlapi vydali tiskovou zpravu, kterou cituji nize. Kupi dlouhodobe sleduji a jiz od startu projektu jsem presvedceny, ze projekt ceka zajimava budoucnost. S majiteli se znam velmi dobre – spolecne jsme cca rok valcili na SlevyDnes.cz, nez jsme vsichni 3 projekt uspesne vyexitovali. Martin a David maji na ceske pomery z meho pohledu unikatni know-how ve vykonnostnim marketingu a pouzitelnosti.
Chlapum gratuluji – 200 tisic uzivatelu je pekne cislo. Pred nejakou dobou jsme take pokorili 200 tisic uzivatelu na TopSleva.cz, porovnavaci slevomatu. Trvalo nam to o par tydnu dele, nez Kupi. V tomhle maji v Kupi vyhodu, maji vetsi focus. V 5DM tech projektu a produktovych vertikal mame asi vetsi mnozstvi a rust jednotlivych projektu to muze nekdy trochu brzdit.
Kupi je mimo jine soucasti naseho TopTracku – reklamniho reseni pro slevove servery a eshopy. Na casti stranek Kupi a v nekterych emailech se objevuji nabidky hromadnych slev, ktere serviruje TopTrack.
Dale jiz tiskova zprava Kupi.cz:
Kupi.cz: Z nuly na dvě stě tisíc (uživatelů) za 1 rok
Praha, 4. listopadu 2013 – Již 200 000 uživatelů používá Kupi.cz. Služba, která hlídá akce v supermarketech, byla spuštěna přesně před rokem, na konci října 2012; po půl roce provozu měla 100 tisíc registrovaných uživatelů. Stránky Kupi.cz momentálně prošly redesignem, dalším krokem bude aplikace pro chytré telefony.
Vývoj zájmu o Kupi.cz jasně ukazuje, že slevy a akce v Česku táhnou. Schránky českých domácností týdně plní desítky papírových letáků, ve kterých téměř není možné se zorientovat.
„Chtěli jsme lidem usnadnit nakupování a ukázat, že šetřit jde chytře a téměř bez námahy. Na Kupi si na pár kliknutí ověří, kde je co v akci a zda je akce skutečně výhodná, případně si nastaví hlídání slev do e-mailu nebo si letáky projdou v elektronické podobě,“ popisuje motivaci k vývoji Kupi jeden z jeho zakladatelů Martin Kadlčík.
K ročním narozeninám si Kupi nadělilo kompletní redesign stránek, které jsou nyní přehlednější a přinášejí uživatelům řadu nových funkcí. Druhým narozeninovým dárkem bylo prolomení hranice 200 tisíc registrovaných uživatelů, do konce roku je v plánu čtvrt milionu. Průměrná denní návštěvnost se pohybuje mezi 50 a 60 tisíci návštěvníky.
V současné době Kupi chystá aplikaci pro chytré telefony, která zákazníkům usnadní nákupy v terénu. Díky aplikaci bude možné přímo v obchodě zjistit, zda je cena opravdu výhodná, a to prostým oskenováním čárového kódu, a rozhodnout se, zda není lepší jít ke konkurenci nebo nákup odložit.
O Kupi.cz
Služba, která hlídá akční ceny v supermarketech, byla spuštěna na podzim 2012. Jejími zakladateli jsou Martin Kadlčík a David Kopčil, kteří společně vybudovali a později i prodali například agregátor SlevyDnes.cz (2011) či e-shop itek.cz (2010).
Na Kupi.cz si může zákazník srovnat akční ceny ze všech velkých obchodů, bez nutnosti listovat jednotlivými letáky. Služba rovněž umí hlídat akce dle zadaných parametrů a posílat upozornění na ně e-mailem. Kupi.cz denně přináší 4500 slev z 21 obchodních řetězců, v databázi má celkem 11000 prodejen. 80 % uživatelů Kupi.cz jsou ženy. www.kupi.cz
Poslední aktualizace: 04. 11. 2013