Konkrétní tipy pro komunikaci města nebo firmy na sociálních sítích
1 minuta čtení
Nedávno jsem v #HardynShow odpovídal na zajímavý dotaz ohledně marketingu města – jak správně komunikovat s obyvateli. Podobné principy uplatníte také při komunikaci firmy se zákazníky, stačí si doporučení vztáhnout místo „města“ na vaší firmu a místo „obyvatel“ dosaďte zákazníky.
(Zmíněné video najdete zde, čas 5:28)
*Nejefektivnější je, když město dokáže navázat kontakt s obyvateli správnou
komunikací a dokáže vytvořit prostor pro to, aby i obyvatelé mohli
navazovat kontakty spolu. Čili sociální sítě spravované tak, aby měli
obyvatelé pocit, že nekomunikují s úřadem (ty nemají rádi), ale s lidmi z
jejich města, kterým na jejich městě záleží.*
Jaké jsou tedy mé konkrétní tipy?
- nekomunikovat jako úřad, ale jako lidé na úřadu, kterým záleží na svém městě a lidech v něm
- komunikovat otevřeně a to i o problémech – prokázat transparentnost
- a co je hlavní – komunikovat rychle a správně, protože když funguje komunikace, tak se vše vyřeší
Správná komunikace dokáže zázraky a vyřeší drtivou většinu problémů.
- komunikace musí být upřímná a dobře zvolená
- pro lidi je obecně velmi důležité, že s nimi komunikujete, protože málokdo v dnešní době odpovídá i na problémy
Například jeden náš klient spustil webové stránky, které nebyly dodělané a bylo tam hodně chyb. Dostali jsme spoustu špatných komentářů, ale protože jsme na ně vždy odpověděli, výsledkem bylo, že jsme ještě dostali like na náš komentář a získali zákazníka.
Poslední aktualizace: 19. 01. 2016