Menu
Když konkurence nehraje fér

Když konkurence nehraje fér

2 minuty čtení

Trochu nás u našeho cashback portálu Tipli zlobí konkurence. Vystupují na akcích, kde se chvástají nedůvěryhodnými čísly. Na dotazy o doložení věrohodnosti čísel nereagují. Uvedu dva konkrétní příklady. Těch věcí máme v šuplíku více, jen jsme je přehlíželi, protože máme dost mnohem důležitější práce.

Už přes čáru je tento slide z konference EBF prezentovaný Josefem Drobílkem. Podle jeho LinkedIn profilu (screen) působí jako freelancer a zároveň marketingový ředitel konkurence. Zdá se nefér postavit přednášku na srovnávací tabulce (a teď neřeším, že srovnávací reklama má určitá specifika), uvést Tipli záměrně na posledním místě a nenapsat žádná čísla. Co říct na takové kouzlení s čísly?

Interpretace ve stylu jsme jednička, jen nezapočítáme Tipli, působí dětinsky. Je to podobné, jako když si dítě zakryje oči a myslí si, že ho ostatní nevidí.

  • 1, Tipli má v době psaní článku 600.000 registrovaných uživatelů (proti 515.000 konkurence)
  • 2, Ani čísla počtu zapojených obchodů nejsou správně a není započítáno 200+ obchodů Tipli

V případě přednášky Josefa Drobílka na EBF bylo jediné štěstí, že šlo o poslední přednášku dne a v sále bylo 10 lidí, tak tolik škody snad nevzniklo.

Slide prezentovaný Josefem Drobílkem na EBF, prezentace mezi posledními přednáškami dne. Tento slide přikládáme opravený a doplněný o uživatele Tipli

V následné diskuzi přes sociální sítě vyplynul ještě odkaz na web srovnanicashbacku.cz, což je web psaný na DROB media s.r.o. (screen), sídlící ve virtuálním sídle v Kaprově ulici. Ve společnosti DROB media s.r.o. je jednatelkou a 100% vlastníkem Andrea Drobílková (screen), manželka Josefa Drobílka (freelancera a marketingového ředitele konkurence).

Na webu srovnanicashbacku.cz je prezentováno srovnání největších cashback portálů k listopadu 2017 (screen). V části „Srovnání největších cashback portálů v ČR“ úplně chybí zmínka o Tipli. Tou dobou mělo Tipli za sebou 1 rok existence a kolem 250.000 uživatelů, to znamená více uživatelů než dva ze tří uvedených portálů dohromady.

Screen z webu provozovaného společností Andrey Drobílkové

Tato čísla konkurence znala, přesto Andrea Drobílková, manželka marketingového ředitele konkurence, již více než rok provozuje portál s takto zkreslenými informacemi.

Chápu, že je pro konkurenci nepříjemné, že skončilo to poměrně krátké období, kdy byli jedničkou na trhu. Na druhou stranu se nám jako skutečné jedničce mezi tuzemskými cashback portály nelíbí způsob budování PR ve stylu Josefa Drobílka, kdy dochází ke zkreslování čísel oboru a statistik cashback portálů.

Poslední aktualizace: 26. 09. 2018