Kdyz funguje komunikace, funguje vsechno
Méně než minuta čtení
Kvalita komunikace je pro nas jeden z dulezitych parametru pri posuzovani novych partneru a klientu. At navrhy a prisliby spoluprace vypadaji sebevic lakave, tak pokud behem jednani citim problemy v komunikaci, je to pro me velky varovny signal.
V pripade spoluprace je totiz velka sance, ze problemy budou pretrvavat a dokonce narustat, jak vztah bude intenzivnejsi. Vyplati se zvazit, jestli neni lepsi spolupraci slusne odmitnout nebo vcas ukoncit – drive, nez prodelate penize, ztratite cas, poskodite svuj vztah s partnerem, klientem nebo treba konkurenci.
Komunikace s konkurenci je takova samostatna mini-kapitola. Respektuji konkurenci, ktera dokaze komunikovat a postavit se k problemum celem – tj. neresi sve pripadne potize za nasimi zady, pres prostredniky nebo chybi odvaha potkat se na osobni schuzce. Kazda akce vyvola reakci a pokud konkurence se nechova uplne fer, vetsinou to vede ke zbytecnym emocim a vyostreni vztahu.
Komunikaci bych nepodcenoval, pokud to s businessem myslite vazne. Neni spatne si o komunikaci neco precist. Pokud ke komunikaci pristupujete spravne, muzete predejit cele rade komplikaci a muzete se soustredit na rust firmy.
Poslední aktualizace: 28. 01. 2013