Jaké nástroje se mi osvědčily pro organizaci týmu
1 minuta čtení
V práci je důležité, aby vše klapalo, jak má. Aby všichni věděli, co mají dělat, aby bezproblémově komunikovali s ostatními, aby všechny projekty byly přehledně na jednom místě a tak dále. V dnešní době existuje plno snadno dostupných nástrojů, které s organizací týmu pomáhají. Ve VímVíc se mi jich osvědčilo hned několik.
Nástroje, které používáme ve VímVíc
- Basecamp – místo pro přehledné zaznamenání všech úkolů, na kterých je potřeba pracovat.
- Asana – další prostor pro zaznamenávání a komunikaci nad úkoly.
- Slack – chat pro rychlou komunikaci a místo pro zasílání pravidelných reportů.
- Toggl – nástroj pro zaznamenávání doby práce nad jednotlivými úkoly.
- Freshdesk – ideální nástroj pro komunikaci se zákazníky
- Google Apps – pro každodenní práci s Google dokumenty
Podrobnější informace o těchto nástrojích jsem sepsal pro web mitvsehotovo.cz, článek najdete zde. Mimo jiné se tam také dozvíte, kolik nás tyto nástroje stojí peněz a jak dlouho našemu týmu trvá, než se s novým nástrojem naučí pracovat.
Na svém blogu už jsem se zároveň podrobně věnoval dvěma pracovním nástrojům – Basecampu a Bufferu.
A detailně o dalších nástrojích zase až příště.
Poslední aktualizace: 31. 10. 2016