Menu
Jaké nástroje se mi osvědčily pro organizaci týmu

Jaké nástroje se mi osvědčily pro organizaci týmu

1 minuta čtení

V práci je důležité, aby vše klapalo, jak má. Aby všichni věděli, co mají dělat, aby bezproblémově komunikovali s ostatními, aby všechny projekty byly přehledně na jednom místě a tak dále. V dnešní době existuje plno snadno dostupných nástrojů, které s organizací týmu pomáhají. Ve VímVíc se mi jich osvědčilo hned několik.

Nástroje, které používáme ve VímVíc

  • Basecamp – místo pro přehledné zaznamenání všech úkolů, na kterých je potřeba pracovat.
  • Asana – další prostor pro zaznamenávání a komunikaci nad úkoly.
  • Slack – chat pro rychlou komunikaci a místo pro zasílání pravidelných reportů.
  • Toggl – nástroj pro zaznamenávání doby práce nad jednotlivými úkoly.
  • Freshdesk – ideální nástroj pro komunikaci se zákazníky
  • Google Apps – pro každodenní práci s Google dokumenty

Podrobnější informace o těchto nástrojích jsem sepsal pro web mitvsehotovo.cz, článek najdete zde. Mimo jiné se tam také dozvíte, kolik nás tyto nástroje stojí peněz a jak dlouho našemu týmu trvá, než se s novým nástrojem naučí pracovat.

Na svém blogu už jsem se zároveň podrobně věnoval dvěma pracovním nástrojům – Basecampu a Bufferu.

A detailně o dalších nástrojích zase až příště.

Poslední aktualizace: 31. 10. 2016