Tipy pro založení a úspěch blogu/vlogu
1 minuta čtení
Ideální čas na založení blogu či vlogu, pokud už jej nemáte, je právě teď. Firmy a společnosti se začínají čím dá tím více zajímat o spolupráci právě s blogery a vlogery, kteří významně ovlivňují nákupní chování lidí.
A blogeři či vlogeři? Ti jsou stále známější, oblíbenější a každým dnem jich přibývá. A pokud jsou úspěšní, tak mají za svou zábavu i zaplaceno.
Co je dobré si připravit, ještě než vše spustíte
- úvodní obsah – první článek, informace o blogu/vlogu
- přesný plán toho, co budete publikovat, na několik daších příspěvků
- najít si blogy s podobným zaměřením a inspirovat se – zejména v zahraničí, kde je trend rozšířenější
Co dělat v průběhu
- mít zájem o interakci s čtenáři/diváky – přimět je k tomu, aby komentovali a sdíleli váš obsah
- být otevřený, prozákaznický
- navázat vztah s jinými blogery/vlogery, účastnit se společných akcí
- sledovat, o jaké vaše obsahy je zájem
- využívat sociální sítě – Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter
A zlatá rada na závěr?
Buďte trpěliví a každý den udělejte malý krok vstříc budoucímu zlepšení.
PS. Na téma blogování/vlogování jsem odpovídal ve videu v rámci #HardynShow, konkrétně v epizodě 34. Pokud vás zajímá, mrkněte na video a přihlaste se k odběru mého kanálu.
Poslední aktualizace: 23. 05. 2016