Jak vidí české firmy rok 2016
1 minuta čtení
Koncem minulého roku jsem odpovídal novinářům na dotaz ohledně mých predikcí pro rok 2016.
Dotaz: Jaký bude rok 2016 pro váš byznys?
Lepší, horší, nebo stejný jako loni? Čekáte růst poptávky a tržeb, nebo naopak počítáte s horšími časy? Budete propouštět, najímat, nebo budete mít stejně zaměstnanců jako loni?
Michal Hardyn: Rok 2016 bude z pohledu on-line kurzů a vzdělávání jednoznačně ve znamení růstu. Podařilo se nám se vzdělávací platformou VimVic.cz zachytit začátek nového trendu. Firmy investují, mají zájem růst a v některých oblastech čelí nedostatku odborníků. Do firmy hledáme nové kolegy a v průběhu celého roku 2016 budeme navyšovat kapacitu obchodního, marketingového i produktového týmu. Rok 2016 vidím jako další dobrý rok pro internetové a mobilní produkty.
Na stejný dotaz deníku E15 odpovídali další zástupci českého byznysu:
- Stanislav Bernard, spolumajitel pivovaru Bernard
- Ferid Nasr, předseda představenstva Exim Tours
- Petr Vyhnálek, generální ředitel e-shopu s potravinami Kolonial.cz (investor Daniel Křetínský, provozuje například jeden z největších mediálních domů Czech News Center)
- Tomáš Pardubický, generální ředitel developerské společnosti Finep
- Milan Teplý, generální ředitel a šéf představenstva Madety
Výsledky ankety a podrobné odpovědi na očekávání pro rok 2016 přímo v článku na E15.
Poslední aktualizace: 04. 01. 2016