Menu

Jak se vyviji znackova moda na internetu?

Méně než minuta čtení

Nejakou dobu sledujeme, jak se vyviji prodeje mody na ceskem internetu. Chvilku jsem byl pres muj podil v SlevyDnes podilnikem v novem online modnim klubu. Problematiku trochu znam a obecne me business znackove mody na internetu zajima.

Dlouhou dobu jsou na trhu portaly BigBrands, FashionDays, Stilago, ktere maji obraty radove 10+ mio Kc mesicne. Do mody slape take Mall.cz, jeho reklamy ted v lete v siti Seznamu jsou hodne viditelne. Mall je takovy indikator toho, co je zajimavy business. Slevomat se taky chlubi, ze se mu moda dari a udajne slape na paty zavedenym portalum jako BigBrands.

Osobne si myslim, ze moda ma na cz internetu jeste velky potecial. Nedavno jsme pripravovali tiskovku s odhady, ze za modu se utrati radove 1,5 miliardy Kc rocne a ten business stale roste a podle me  jeste hodne rust bude. Jen co se lidi nauci si modu na internetu vice kupovat. Obrat za modu muze behem roku/dvou prekonat trzby za klasicke nabidky slevovych serveru, ktere maji odhadovane trzby pro tento rok 3 miliardy Kc (loni 1,8 miliardy Kc).

Poslední aktualizace: 07. 08. 2012