Jak mi pomáhá Twitter při náboru lidí do firmy
1 minuta čtení
Twitter je moje oblíbená sociální síť. Je skvělá nejen pro sledování rychlých zpráv, sdílení stručných výsledků a komentářů z práce nebo třeba sportování. Twitter může být dobrý, když chcete být vidět a slyšet a chcete zapracovat na osobním brandu. Na tohle téma jsem měl na podzim dvě přednášky.
Pokud používáte Twitter správně, může být pro vás významným pomocníkem v HR procesu. Twitter podle mojí zkušenosti dokáže solidně pomoci při náboru lidí do firmy. Nachází se na něm totiž spoustu šikovných lidí, kteří se nespokojí jen s popisem pracovní pozice v inzerátu, zmínkou možnosti stravenek a sick days. Tyto lidi zajímá firemní kultura a atmosféra mezi kolegy, které z klasického inzerátu nevyčtou.
A to je pro náboráře prima šance, které by měli určitě využít. O čem tedy v této oblasti tweetovat?
Informace ze zákulisí firmy
Tímto obsahem přilákáte pozornost nejen zákazníků, business partnerů, ale právě i těch, kdo se právě poohlížejí po nové práci. Tweetujte o tom, jak vypadá vaše pracovní prostředí, jak trávíte společný čas nebo co je ve firmě zrovna nového. Využijte prostor na Twitteru k publikování dobře upravených fotek a videí a budujte si pověst firmy s prima atmosférou a kulturou.
Pracovní nabídky
Sháníte do týmu nové kolegy? Uvítali byste nového business partnera? Sdělte to na Twitteru. Tam je mnohem větší šance, že se nabídka dostane k více lidem a vy najdete toho pravého člověka.
Chcete se naučit, jak úspěšně zapojit recruitment do sociálních sítích? Co funguje pro jakou síť a jak s příspěvky pracovat? Přihlašte se na školení digitálního recruitmentu, kde vás vše naučíme. Ještě je posledních míst volných.
Na začátku jsem také zmiňoval, že Twitter je ideální i pro budování osobního brandu. Jak na to? Tak právě na tohle téma připravuji eBook, který si už brzy budete moct přečíst.
Poslední aktualizace: 14. 03. 2017