Fischer i Cedok chteji rust na internetu
Méně než minuta čtení
Internet je dlouhodobe rostouci prodejni kanal, narozdil treba od kamennych prodejen. V poslednich 2 letech velmi posilily na internetu banky a pojistovny. Maji sva digitalni oddeleni, zvysuji spendy v online reklame a naopak prehodnocuji partnerstvi, ktere drive uzaviraly na internetu – viz. napriklad kauzy, ze pojistovny jako Generali, Allianz, Uniqa a ČPP nechteji byt na online srovnavacich pojisteni.
V posledni dobe se banky a pojistovny snazi vytvaret specializovane online produkty a reseni a soustredit se na pouzitelnost – to je urcite krok spravnym smerem. Dalsim oborem, u ktereho ocekavame, ze se bude chovat podobne, tak je cestovni ruch. Uz ted jsou viditelne prvni signaly:
1. Komarkuv Fischer v lete koupil eTravel.cz a stale vice pokukuje po tom, jak rust na internetu. Lidi z CK Fischer buduji online oddeleni, hodne inzeruji, redesignovali web www.fischer.cz – penize i znalosti maji a ziskavaji dalsi.
2. Konkurencni Čedok ma take urcite ambice byt na internetu aktivnejsi. Mimo jine provozuje cestovni slevovy portal Jooka.cz a podle mych informaci se majitel Čedoku, kterym je Odien Group, dalsim projektum na internetu nebrani.
3. Mensi cestovni kancelare budou mit internetove prodeje vicemene zavisle na online srovnavacich jako Invia.cz, Sdovolena.cz, Dovolena.cz.
Tip: Na dovolené v Evropě se připojuji k internetu přes nejlepší datovou SIMku pro EU
Zajimalo by me, jaka bude asi dlouhodoba strategie vyznamnych cestovek na internetu? Jestli velke cestovni kancelare budou podobne jako pojistovny take blokovat spoluprace se srovnavaci zajezdu typu Invia.cz?
Poslední aktualizace: 05. 11. 2012